Food & Health
- Uit eerder marktonderzoek blijkt dat 52% van de Nederlanders de afgelopen drie jaar bewuster zijn gaan leven.
- Consumenten zijn meer bezig met voeding en bewegen. Ook heeft Multiscope met marktonderzoek aangetoond dat de Food & Health trend mede wordt ondersteund door technologische ontwikkelingen. Sportende Nederlanders zijn gek op apps en vooral hardlopers (46%), wielrenners (25%) en wandelaars (10%) gebruiken apps om sportprestaties vast te leggen.
- De laatste ontwikkelingen van smarthealth zorgen ervoor dat het voor consumenten makkelijk wordt om gezondheid te monitoren. De ontwikkeling van smarthealth staat nog in de kinderschoenen, maar door middel van marktonderzoek kan Multiscope deze ontwikkeling in gezondheid monitoren.
Marktonderzoek binnen Food & Health is een expertises van Multiscope. Door de vele jaren ervaring met opdrachtgevers in FMCG in de gezondheid, zorg en welzijn hebben we veel verschillende vraagstukken in het marktonderzoek voor Food & Health behandeld. Multiscope kan een rol spelen in uw onderzoek. We adviseren u graag in het onderzoekstraject. Bovendien heeft u met het Multiscope Consumentenpanel toegang tot uw eigen doelgroep. Of dit nu de gehele Nederlandse bevolking is of een specifieke selectie hierbinnen: met ons consumentenpanel zijn ze binnen handbereik.