Inloggen: | Panellid

Archief

Recente artikelen


The Future Of Research For Consumer Insights

Last month, the Journal of Advertising Research published an article titled ?The Shape of Marketing Research in 2021?. A PDF of the full paper can be downloaded below with full credits, as it is truly a collaborative effort by seven contributors. Here are some key takeaways to keep in mind as you read their work. Bron»

Advertising Market Map Europe 2010

In collaboration with their major customers and input from ad networks and consultants, and driven by a popular demand, Improve Digital has produced a ?2010 Market Map? of the European online display advertising sector in attempt to clarify roles of the various industry players and the relationships between them. Bron»

What does branding mean to you?

When you think of the word ?brand? or ?branding?, what do you think of? How do you define a brand? This is an important question because how your customers feel about your brand isn?t a casual question; it?s the crucial question. Bron»

Gartner Update Hype Cycle 2010 Ě Marketingfacts

Bron»

trends in kaart voor 2011 door trendwatcher Adjied
Bakas

Bron»






Digitale economiemeter


Stemming

Artikelen

Eerste winst ASMI in anderhalf jaar
Klanten SAP trekken weer de portemonnee
Wehkamp.nl en zustersites groeien 12 procent
TomTom maakt weer winst
Omzet Ericsson krimpt, winst valt tegen
Internetomzet Nokia daalt 12 procent
Apple verdubbelt winst
IBM-cijfers duiden op herstel IT-markt
Vraag naar IT-personeel stijgt weer in VS
Winst Google stijgt snel
Computerverkoop stijgt ruim 27 procent
Intel heeft beste kwartaal ooit
Lichte vacaturegroei zet door
Gartner: IT-bestedingen 5 procent omhoog in 2010
Nieuwe investeerder heeft 250.000 voor techstarter

Verantwoording

Voor het bepalen van de stemming van de digitale economie raadplegen we dagelijks 5 websites (Automatiseringgids, Emerce, Nu Internet, Planet Multimedia). Daarbij wordt van ieder artikel bepaald of het een positieve of negatieve stemming heeft. De balans daartussen bepaalt daarna of het een positieve of negatieve dag is, waarbij het meest typerende artikel als typering wordt geselecteerd. De stemmingsmeter geeft de balans weer van de stemming in de afgelopen 30 dagen.


De Smart Home Monitor, hét onderzoek naar de status van domotica in Nederland