Inloggen: | Panellid

Weblog

Checklist voor Marktonderzoek

Ruud Dankers | 17 November 2016 | Kwantitatief onderzoek, Checklist  | Nog geen reacties

Marktonderzoek maakt het mogelijk om de mening, houding of kennis van een afgebakende doelgroep in kaart te brengen. Dit is cruciaal bij het nemen van belangrijke beslissingen binnen iedere organisatie, van startups tot multinationals. Maar waar begin je en wat komt er allemaal kijken bij een marktonderzoek?

Met behulp van de overzichtelijke checklist weet je zeker dat het marktonderzoek goed gestructureerd verloopt. Heeft u hulp nodig? Neem dan contact met ons op via verkoop@multiscope.nl.

Lees meer »


Checklist PR-onderzoek

Ruud Dankers | 22 Maart 2016 | Media & Entertainment, PR-onderzoek, Checklist  | Nog geen reacties

Met behulp van een PR-onderzoek komt u tot het schrijven van een persbericht dat onderbouwd is door middel van een marktonderzoek. Dit geeft voor journalisten, zeker als het in samenwerking is met een erkend onderzoeksbureau, veel vertrouwen om het bericht over te nemen in de media.

Wat komt er allemaal kijken bij een PR-onderzoek? Met behulp van de overzichtelijke checklist weet u zeker dat het marktonderzoek goed gestructureerd verloopt. Heeft u hulp nodig? Neem dan contact met ons op via verkoop@multiscope.nl.

Lees meer »


Checklist naamsbekendheidonderzoek

Ruud Dankers | 25 Februari 2016 | Naamsonderzoek, Checklist  | Nog geen reacties

Met behulp van een naamsbekendheidonderzoek komt u erachter of uw merk, product of organisatie bekend is bij uw doelgroep. Daarnaast komt u er ook achter waar uw organisatie staat ten opzichte van uw concurrenten.

Wat komt er allemaal kijken bij een naamsbekendheid onderzoek? Met behulp van de overzichtelijke checklist weet u zeker dat het marktonderzoek goed gestructureerd verloopt. Heeft u hulp nodig? Neem dan contact met ons op via verkoop@multiscope.nl.

Lees meer »


Checklist voor een behoefte onderzoek

Ruud Dankers | 5 Januari 2016 | Behoefte onderzoek, Checklist  | Comments Off

Om erachter te komen of uw doelgroep net zo enthousiast is over een nieuw product of dienst, is een behoefte onderzoek noodzakelijk. Een behoefte onderzoek brengt exact de wensen en behoeften van uw doelgroep in kaart zodat u daar uw producten of diensten op kunt aanpassen of de communicatie richting deze doelgroep kunt afstemmen.

Wat komt er allemaal kijken bij een behoefte onderzoek? Met behulp van de overzichtelijke checklist weet u zeker dat het marktonderzoek goed gestructureerd verloopt. Heeft u hulp nodig? Neem dan contact met ons op via verkoop@multiscope.nl.

Lees meer »


Abonneer op nieuwsfeed
Inschrijven op nieuwsbrief

Februari 2018

Ma Di Wo Do Vr Za Zo
«    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728  

                     Smart Media Monitor: Digitaal mediagebruik in Nederland