Overzicht

Eerste én meest uitgebreide onderzoek naar marketplaces

  • 24 januari 2021
In februari introduceert Multiscope in samenwerking met de Hogeschool van Amsterdam de Marketplace Monitor. De Marketplace Monitor is het eerste én meest uitgebreide marktonderzoek naar bekendheid, gebruik en ervaring met online marktplaatsen in Nederland. Bestel nu het rapport met vermelding van de kortingscode MM21 om te profiteren van een introductiekorting van € 200. Deze aanbieding […]

80.000 thuislaadstations in Nederland

  • 21 januari 2021
Twee derde van de bezitters van een elektrische auto heeft thuis een laadstation. Dit komt neer op zo’n 80.000 thuislaadstations in Nederland. Dit blijkt uit de Smart Car Monitor, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder 6.000 Nederlanders. NewMotion heeft grootste marktaandeel 66% van elektrische autobezitters heeft thuis een eigen laadstation. Bijna een derde van deze […]

Binnenkort: Thuiswerk Monitor

  • 19 januari 2021
Eind januari brengt Multiscope in samenwerking met Menno Nieuwhoff de Thuiswerk Monitor uit. Dit grootschalige onderzoek geeft inzicht in de status, producten, oplossingen, tevredenheid en toekomst van het nieuwe werken. Bestel nu al het rapport met vermelding van kortingscode ‘TWM21’ om te profiteren van een introductiekorting van € 200. Deze aanbieding is geldig tot 31 januari 2021. […]

Exclusieve kennis over de Nederlandse E-Learning markt

  • 17 januari 2021
De E-Learning Monitor is een grootschalig onderzoek naar de markt voor online opleidingen, cursussen en trainingen in Nederland. Leren op afstand is steeds meer de nieuwe norm. Dit rapport biedt een duidelijk overzicht van aanbieders, segmenten, doelgroep en de toekomst van afstandsonderwijs. Sinds de introductie van dit rapport hebben we al vele nieuwsberichten uitgebracht dit […]

Alles over de toekomst van autorijden

  • 14 januari 2021
De Smart Car Monitor is een grootschalig onderzoek naar de status en toekomst van elektrisch, connected, autonoom én gedeeld autorijden in Nederland. Sinds de introductie van dit rapport hebben we al vele nieuwsberichten uitgebracht die we graag nog even voor u op een rij zetten. De Smart Car Monitor bevat nog veel meer exclusieve informatie […]

Helft consumenten wil online examinering

  • 12 januari 2021
De meerderheid (55%) van de Nederlandse consumenten wil bij toekomstig online onderwijs ook examens en toetsen online afleggen. Daarnaast is uitleg via video zeer gewild (47%). Dit blijkt uit de E-Learning Monitor, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder ruim 4.600 Nederlanders. Video gewild onder jongeren Nederlanders vinden voornamelijk online examinering (55%) en downloadbaar studiemateriaal (49%) […]

Consument betaalt online opleiding vaak zelf

  • 10 januari 2021
Het merendeel van de online opleidingen wordt betaald door de consument zelf of door de werkgever. Dit blijkt uit de E-Learning Monitor, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder ruim 4.600 Nederlanders. Particulieren en werkgevers betalen Veruit het merendeel van de totale online marktomzet is betaald door de consumenten zelf (44%) of door de werkgever (42%). […]

Bijna helft Nederlanders neemt voedingssupplementen

  • 8 januari 2021
Een groot deel van Nederland (44%) gebruikt voedingssupplementen. Daarnaast volgt een op de vijf (22%) een dieet. Dit blijkt uit de Smart Food Monitor, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder 7.300 Nederlanders. Vrouwen gebruiken vaker supplementen Voedingssupplementen zijn voor veel consumenten een aanvulling op hun dagelijkse voeding. Een groot deel van de Nederlanders (44%) gebruikt […]

Nederlander kiest smartphone boven slimme speaker

  • 6 januari 2021
Vier op de tien (39%) Nederlanders willen hun smart home producten het liefst met de smartphone bedienen. De slimme speaker blijft met een voorkeur van 6% op flinke afstand. Dit blijkt uit de Smart Home Monitor, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder 6.300 Nederlanders. Smartphone als afstandsbediening Nederlandse huishoudens bezitten steeds meer slimme producten. Hierdoor […]