Omschrijving

STRATO is een van origine Duitse hostingprovider die inmiddels een toonaangevende speler binnen de Europese markt is. Sinds haar introductie op de Nederlandse markt ondersteunen we het bedrijf met een continu naamsbekendheidonderzoek.

In de marketingstrategie van STRATO ligt een sterke focus op het vergroten van de naamsbekendheid waarbij het inzetten van tv-reclame een belangrijk instrument is. Om het effect van de reclame inspanningen te kwantificeren hebben we inmiddels al meer dan 25 kwartaalmetingen uitgevoerd. We helpen het bedrijf daarmee om de groei in de Nederlandse markt verder te optimaliseren.

Per meting ondervragen we 600 respondenten uit het Multiscope consumentenpanel. De onderzoeksdoelgroep bestaat uit consumenten in de leeftijd van 18 t/m 70 jaar. Onze steekproef is daarbij representatief naar leeftijd, geslacht en regio.

Details

  • KlantSTRATO
  • Jaar2012 - 2020
  • TypeNaamsbekendheidonderzoek
  • DoelgroepNederlandse consumenten
  • Websitewww.strato.nl