Diensten

Introductiekorting Smart Media Monitor

  • 15 december 2017
De explosie van digitale media in content, aanbieders en apparaten zorgt voor een versplintering in kijktijd en gedrag. YouTube, Netflix, Instagram en Spotify winnen de aandacht van de Nederlander. Aan welke aanbieders van video-on-demand, tv, music streaming, radio, social media, nieuws, e-reading en gaming besteden Nederlanders het meeste tijd en geld? Grootschalig en actueel media-onderzoek […]

Laatste week early bird tarief Smart Home Monitor

  • 23 maart 2017
Volgende week donderdag (30 maart) lanceert Multiscope de Smart Home Monitor 2017. De Smart Home Monitor is hét marktonderzoek dat inzicht geeft in het bezit en gebruik van smart home consumentenproducten in Nederland. De cijfers en resultaten van bijna 20 smart home producten en meer dan 200 smart home merken zijn in dit onderzoek opgenomen. […]

Smart Home Monitor 2017 verschijnt 30 maart

  • 2 maart 2017
Woont de Nederlandse consument in een digitale vesting of in een analoog paradijs? Multiscope deed wederom onderzoek naar Smart Home in Nederland. Wij presenteren de resultaten in de Smart Home Monitor 2017. Het rapport is 30 maart beschikbaar. Profiteer nu van het early bird tarief! Het onderzoek naar Smart Home in Nederland De Smart Home […]

Uw mobiele klantenpanel via Multiscope

  • 28 februari 2017
Zorgt uw klantenpanel altijd voor de gewenste inzichten? Responspercentages staan onder druk, jongeren zijn nauwelijks lid van het panel en er gaat snel meer dan een week voorbij voordat resultaten inzichtelijk zijn. Het resultaat is de mening van uw klant, maar geeft geen inzicht in daadwerkelijk gedrag van uw klanten. Een mobiel klantenpanel biedt de […]

Marktpeiler in het teken van digitaal lezen

  • 26 januari 2017
Je leest het vaak: Blendle, Bliyoo en andere aanbieders van digitaal lezen zijn ongekend populair. Maar is dat wel zo? Multiscope onderzoekt het via de Marktpeiler: een online marktonderzoek onder 1.000 Nederlanders. Februari thema Marktpeiler: digitaal lezen Op 6 februari start een nieuwe Marktpeiler met als thema: digitaal lezen. Ook jouw vraagstuk kan hierin meelopen. […]

Locatie als trigger voor mobiel marktonderzoek

  • 24 november 2016
De Multiscope app is vorige maand gelanceerd in de App Store (iOS) en de Google Play Store (Android). Inmiddels zijn duizenden gebruikers in de eerste weken geregistreerd en aan de slag met onderzoeken. Locatie als trigger Op basis van locatie worden onze gebruikers uitgenodigd voor een onderzoek. We kunnen hierdoor makkelijk vragen stellen over plekken […]

Een kijkje bij mensen thuis met mobiel onderzoek

  • 16 november 2016
De Multiscope app is inmiddels een aantal weken via de app stores te downloaden. Met de app benutten we de mogelijkheden van de smartphone. Zoals bijvoorbeeld de camera. Deze passen we toe in het onderzoek voor Jardin. Nederlandse tuinen in beeld In samenwerking met Jardin, producent van tuinmeubelen, heeft Multiscope een onderzoek gedaan naar de […]

Multiscope introduceert: Food panel

  • 1 november 2016
De food retail branche is een veelzijdige en omvangrijke markt die volop in ontwikkeling is. Het is voor organisaties in deze branche belangrijk om de houding en gedrag van consumenten te onderzoeken bij belangrijke beslissingen. Het smart food panel van Multiscope is hiervoor een uitgelezen kans. Met ruim 7.500 leden beschikken we over een groep […]

Multiscope app voor mobiel marktonderzoek live

  • 18 oktober 2016
De Multiscope app voor mobiel marktonderzoek is nu te downloaden in de Play Store (Android) en de App store (iOS). Na uitgebreide testen en diverse pilots bereiken we hiermee een nieuwe mijlpaal. Mobiel marktonderzoek met Multiscope geeft organisaties de mogelijkheid om mening en gedrag van consumenten aan elkaar te koppelen. Direct feedback na een bezoek […]