Overzicht

Boldking best beoordeelde product abonnement

  • 17 juni 2021
Nederlanders zijn erg tevreden met hun abonnement op een fysiek product. Gemiddeld geven zij hun abonnement een 8,1. Aanbieder van scheermesjes Boldking wordt het beste beoordeeld met een 8,8. Dit blijkt uit Product Abonnementen, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 3.500 Nederlanders. Contactlenzen en ondergoed het beste beoordeeld De tevredenheid met product abonnementen die […]

De volledige e-bike markt in kaart

  • 10 juni 2021
De E-bike Monitor is een grootschalig marktonderzoek naar elektrische fietsen en light electric vehicles. E-mobility wordt steeds vaker gezien in het straatbeeld van Nederland. Dit rapport geeft een duidelijk overzicht van bezit, gebruik en de toekomst van e-bikes en lichte elektrische voertuigen. Sinds de introductie van dit rapport hebben we al vele nieuwsberichten uitgebracht die […]

Nederland besteedt €8 miljard aan verduurzamen woning

  • 8 juni 2021
In 2020 hebben Nederlanders ruim €8,1 miljard besteed aan het verduurzamen van hun woning. Het grootste deel hiervan werd uitgegeven aan isolatie en verwarming. Dit blijkt uit Duurzaam Wonen, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder 4.000 Nederlanders. 91% naar isolatie en verwarming In 2020 hebben Nederlanders in totaal ruim €8,1 miljard besteed aan verduurzaming van […]

Compleet onderzoek naar slimme mobiliteitsoplossingen

  • 1 juni 2021
Vandaag lanceert Multiscope in samenwerking met marktexpert Max Erich Smart Mobility. Dit rapport geeft een compleet beeld van reisgedrag, aanbieders en de toekomst van slimme mobiliteitsoplossingen. Bestel het rapport eenvoudig via de website om exclusieve kennis te krijgen over de huidige status en toekomst van slimme mobiliteit. Wat kunt u verwachten? Het reisgedrag van de […]

Consumenten ontevreden over externe verkopers marktplaatsen

  • 20 mei 2021
Eén op de vier (26%) consumenten heeft slechte ervaringen met externe verkopers op online marktplaatsen. In de meeste gevallen (36%) gaat het om te lange verwerk- en bezorgtijden. Dit blijkt uit de eerste editie van de Marketplace Monitor, een grootschalig onderzoek van Multiscope en Hogeschool van Amsterdam onder bijna 7.000 Nederlanders. Verwerk- en bezorgtijd voornaamste […]

Alles over de status en toekomst van product abonnementen

  • 12 mei 2021
Vandaag lanceert Multiscope in samenwerking met marktexpert Hans Sulkers Product Abonnementen. Dit rapport bevat exclusieve kennis over de markt, aanbieders, doelgroep en toekomst van abonnementen op verbruiksproducten. Het rapport is eenvoudig te bestellen via de website.  Wat staat er in het rapport? Dit rapport geeft een compleet beeld van de huidige status van de markt […]

Nieuw: Kids Care & Commerce

  • 9 mei 2021
Maandag lanceert Multiscope Kids Care & Commerce. Bestel nu het rapport via de website en u ontvangt exclusieve kennis over aankoopgedrag, zorg- en opvoedkeuzes van ouders en toekomstige ouders. Kids Care & Commerce is tot stand gekomen in samenwerking met marktexpert Eelco Markensteyn. Het rapport gaat in op de opvoeding en zorg voor jonge kinderen. Wat […]

5 miljoen online cursisten medio 2021

  • 7 mei 2021
Medio 2021 groeit het aantal mensen dat een online opleiding heeft gevolgd naar ruim een derde (36%) van Nederland. Dit is een stijging van 8 procentpunt ten opzichte van een jaar geleden. Zij zijn meestal hbo- of wo-opgeleid. Dit blijkt uit de E-Learning Monitor, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder ruim 4.600 Nederlanders. Ruim 1 […]

Prijs grootste drempel voor aanschaf E-bike

  • 29 april 2021
41% van de consumenten geeft aan dat de prijs van een E-bike de grootste drempel is om er géén te kopen. Dit blijkt uit de eerste editie van de E-bike monitor, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder ruim 6.400 Nederlanders. Prijs grootste drempel De prijs van een E-bike is de meeste genoemde reden om er […]