073-6212122

  • Over
  • Diensten
    • Oplossingen
      • B2B panel
      • Consumentenpanel
      • Data analyse
      • Data visualisatie
      • Enquête software
      • Marktpeiler
      • Respondenten
      • Begrippenlijst
    • Marktcijfers
      • Abonnementen
      • Aftersales
      • Autoverzekeringen
      • Car
      • Cryptovaluta
      • Dagattracties
      • Duurzaam Wonen
      • E-bike
      • E-Learning
      • Energieleveranciers
      • Fastfoodketens
      • Financiële Sector
      • Food
      • Foodretail
      • Health
    •   
      • Home
      • Hotelketens
      • Kids
      • Kledingwinkels
      • Koffie en Lunch
      • Marketplace
      • Media
      • Mobility
      • Restaurantketens
      • Thuiswerk
      • Touroperators
      • Vakantieplatformen
      • Verzekeraars
      • Woonbranche
    • Onderzoek
      • Behoefte
      • Brand tracking
      • Campagne meting
      • Communicatie
      • Concurrentie
      • Doelgroeponderzoek
      • Effectmeting
      • Haalbaarheid
      • Imago onderzoek
      • Koopgedrag
      • Klanttevredenheid
      • Merk
      • Merknaam testen
    •  
      • Monitoring
      • Naamsbekendheid
      • NPS
      • Positionering
      • PR
      • Pretest onderzoek
      • Prijsmeter
      • Product
      • Productontwikkeling
      • Representatief onderzoek
      • Sponsor effectmeting
      • Verpakking
  • Portfolio
  • Nieuws
  • Contact
  • Over
  • Diensten
    • Oplossingen
      • B2B panel
      • Consumentenpanel
      • Data analyse
      • Data visualisatie
      • Enquête software
      • Marktpeiler
      • Respondenten
      • Begrippenlijst
    • Marktcijfers
      • Abonnementen
      • Aftersales
      • Autoverzekeringen
      • Car
      • Cryptovaluta
      • Dagattracties
      • Duurzaam Wonen
      • E-bike
      • E-Learning
      • Energieleveranciers
      • Fastfoodketens
      • Financiële Sector
      • Food
      • Foodretail
      • Health
    •   
      • Home
      • Hotelketens
      • Kids
      • Kledingwinkels
      • Koffie en Lunch
      • Marketplace
      • Media
      • Mobility
      • Restaurantketens
      • Thuiswerk
      • Touroperators
      • Vakantieplatformen
      • Verzekeraars
      • Woonbranche
    • Onderzoek
      • Behoefte
      • Brand tracking
      • Campagne meting
      • Communicatie
      • Concurrentie
      • Doelgroeponderzoek
      • Effectmeting
      • Haalbaarheid
      • Imago onderzoek
      • Koopgedrag
      • Klanttevredenheid
      • Merk
      • Merknaam testen
    •  
      • Monitoring
      • Naamsbekendheid
      • NPS
      • Positionering
      • PR
      • Pretest onderzoek
      • Prijsmeter
      • Product
      • Productontwikkeling
      • Representatief onderzoek
      • Sponsor effectmeting
      • Verpakking
  • Portfolio
  • Nieuws
  • Contact

Overzicht

  • You are here:
  • Home
  • Nieuw onderzoek E-Learning in Nederland

Nieuw onderzoek E-Learning in Nederland

  • 18 juni 2020

Op 26 juni introduceert Multiscope de E-Learning Monitor. De E-Learning Monitor is een grootschalig onderzoek naar de markt voor online opleidingen, cursussen en trainingen in Nederland. Bestel nu het rapport met de kortingscode ‘ELM20’ om te profiteren van een korting van €200. Deze aanbieding geldt tot 26 juni.

Inhoud

Leren op afstand is steeds meer de nieuwe norm. Dit rapport biedt een duidelijk overzicht van aanbieders, segmenten, vakgebieden, doelgroep en de toekomst van afstandsonderwijs. De E-Learning Monitor is relevant voor alle organisaties en bedrijven die direct of indirect betrokken zijn bij opleidingen, cursussen en trainingen. Zowel voor consumenten als bedrijven, nationaal en internationaal als het publiek & particulier onderwijs.

E-Learning Monitor

Een groot aantal marktpartijen komen aan bod waaronder Avans, Computrain, Fontys, Goodhabitz, ICM, ISBW, Lectric, LOI, NCOI, New Heroes, NHA, NTI, Open Universiteit, Randstad, Scheidegger, Schoevers, Schouten en Nelissen, Skills Town, SRM, Studytube, Tempo Team en Udemy.

Dit is een onmisbaar rapport voor iedereen die de juiste strategische keuzes wil maken in deze snel veranderende markt. Zie voor alle informatie de website, inhoudsopgave of merken lijst.

Specificaties

  • Publicatie: 26 juni 2020
  • Pagina’s: ca. 60
  • Rapportage: PDF en Hardcover
  • Respondenten: 4.600 (representatief voor Nederland)
  • Focus: consumenten/bedrijven, nationaal/internationaal, publiek/particulier
  • Merken: 25+
  • Vragen: 30+

Introductiekorting

Bestel voor 26 juni het rapport en u profiteert van een introductiekorting van €200. Gebruik op het online bestelformulier de kortingscode ‘ELM20’ om te profiteren van deze aanbieding. De E-Learning Monitor is nu tijdelijk beschikbaar voor €795. Bij gebruik van de kortingscode krijgt u een verlaagde factuur met de introductiekorting.

Meer informatie?

Bestel de rapportage eenvoudig via onze website. Neem voor vragen contact op met Yves Kistemaker (yves@multiscope.nl). U kunt natuurlijk ook bellen met 073-6212122. Hij informeert u graag over alle beschikbare informatie in het rapport.

Deel:

Nieuwer

De toekomst van elektrisch, connected, autonoom en gedeeld autorijden

Ouder

Een antwoord op alle onderzoeksvragen!
0 comments on Nieuw onderzoek E-Learning in Nederland
Aanmelden voor Multiscope Nieuwsbrief
Categorieën
  • Bedrijf (54)
  • Blog (192)
  • Datasensai (3)
  • Diensten (160)
  • Kennis (1)
  • Markt (270)
  • Podcast (21)
Scroll

Multiscope

Havensingel 1a
5211 TX ´s-Hertogenbosch

info@multiscope.nl
073-6212122

Algemeen

kwantitatief onderzoek
marktcijfers
marktonderzoek
marktonderzoeksbureau
onderzoeksbureau
online onderzoek
begrippenlijst

Panels

b2b panel
consumentenpanel
klantenpanel
online panel
respondenten

Software

data analyse platform
data visualisatie platform
enquête software
marktonderzoek software
marktonderzoek tool
online rapportage

Onderzoek

behoefte onderzoek
brand tracking
communicatie onderzoek
campagne effectmeting
concurrentie onderzoek
doelgroeponderzoek
effectmeting
haalbaarheidsonderzoek
imago onderzoek
klanttevredenheidsonderzoek
koopgedrag
merk onderzoek
merknaam testen

 

monitoringsonderzoek
naamsbekendheid
net promoter score (NPS)
positioneringsonderzoek
PR-onderzoek
pretest onderzoek
prijsmeter
productonderzoek
productontwikkeling
representatief onderzoek
sponsor effectmeting
verpakkingsonderzoek

© 2025 Multiscope Marktonderzoek
Website by Shareforce
Multiscope gebruikt cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruikersgemak te verbeteren.    Prima!
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Noodzakelijk Altijd ingeschakeld

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Niet-noodzakelijke

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.