073-6212122

  • Over
  • Diensten
    • Oplossingen
      • B2B panel
      • Consumentenpanel
      • Data analyse
      • Data visualisatie
      • Enquête software
      • Marktpeiler
      • Respondenten
      • Begrippenlijst
    • Marktcijfers
      • Abonnementen
      • Aftersales
      • Autoverzekeringen
      • Car
      • Cryptovaluta
      • Dagattracties
      • Duurzaam Wonen
      • E-bike
      • E-Learning
      • Energieleveranciers
      • Fastfoodketens
      • Financiële Sector
      • Food
      • Foodretail
      • Health
    •   
      • Home
      • Hotelketens
      • Kids
      • Kledingwinkels
      • Koffie en Lunch
      • Marketplace
      • Media
      • Mobility
      • Restaurantketens
      • Thuiswerk
      • Touroperators
      • Vakantieplatformen
      • Verzekeraars
      • Woonbranche
    • Onderzoek
      • Behoefte
      • Brand tracking
      • Campagne meting
      • Communicatie
      • Concurrentie
      • Doelgroeponderzoek
      • Effectmeting
      • Haalbaarheid
      • Imago onderzoek
      • Koopgedrag
      • Klanttevredenheid
      • Merk
      • Merknaam testen
    •  
      • Monitoring
      • Naamsbekendheid
      • NPS
      • Positionering
      • PR
      • Pretest onderzoek
      • Prijsmeter
      • Product
      • Productontwikkeling
      • Representatief onderzoek
      • Sponsor effectmeting
      • Verpakking
  • Portfolio
  • Nieuws
  • Contact
  • Over
  • Diensten
    • Oplossingen
      • B2B panel
      • Consumentenpanel
      • Data analyse
      • Data visualisatie
      • Enquête software
      • Marktpeiler
      • Respondenten
      • Begrippenlijst
    • Marktcijfers
      • Abonnementen
      • Aftersales
      • Autoverzekeringen
      • Car
      • Cryptovaluta
      • Dagattracties
      • Duurzaam Wonen
      • E-bike
      • E-Learning
      • Energieleveranciers
      • Fastfoodketens
      • Financiële Sector
      • Food
      • Foodretail
      • Health
    •   
      • Home
      • Hotelketens
      • Kids
      • Kledingwinkels
      • Koffie en Lunch
      • Marketplace
      • Media
      • Mobility
      • Restaurantketens
      • Thuiswerk
      • Touroperators
      • Vakantieplatformen
      • Verzekeraars
      • Woonbranche
    • Onderzoek
      • Behoefte
      • Brand tracking
      • Campagne meting
      • Communicatie
      • Concurrentie
      • Doelgroeponderzoek
      • Effectmeting
      • Haalbaarheid
      • Imago onderzoek
      • Koopgedrag
      • Klanttevredenheid
      • Merk
      • Merknaam testen
    •  
      • Monitoring
      • Naamsbekendheid
      • NPS
      • Positionering
      • PR
      • Pretest onderzoek
      • Prijsmeter
      • Product
      • Productontwikkeling
      • Representatief onderzoek
      • Sponsor effectmeting
      • Verpakking
  • Portfolio
  • Nieuws
  • Contact

Overzicht

  • You are here:
  • Home
  • Mobiel onderzoek geeft een kijkje in de keuken

Mobiel onderzoek geeft een kijkje in de keuken

  • 12 juli 2016

Met in home user tests (ofwel marktonderzoek bij de consument thuis) ontmoet je de consument in zijn natuurlijke omgeving. Als marketeer of product owner ben je nieuwsgierig hoe de consument in het echt omgaat met jouw product en wat ze verder bezitten en doen. Wat is de eerste reactie na openen van het product? Waar wordt het gebruikt? Wie gebruikt het? Wat staat er verder in de voorraadkast? Helaas kan je niet dagelijks bij een consument thuis kijken. Met mobiel marktonderzoek van Multiscope kun je deze en vele andere vragen nu ook uitstekend beantwoorden. Bovendien op een zeer efficiënte manier.

Dichtbij de klant

Als organisatie wil je dat de afstand tot de klant zo klein mogelijk is. Je bent nieuwsgierig naar de thuissituatie van de doelgroep. Het liefst kijk je de hele dag mee om te zien wat ze doen. Marketeers die daadwerkelijk bij de consument thuis zijn geweest, komen vol energie terug. Ze zien met eigen ogen gezien hoe de consument daadwerkelijk leeft. Alleen kost het veel tijd en geld om met regelmaat bij de mensen thuis te kijken.

Inzicht in de thuissituatie

Met mobiel marktonderzoek van Multiscope kun je meekijken in het dagelijks leven van de consument en zijn huishouden. Wat staat er in de koelkast? Wat is het ontbijt? Wat staat er op het aanrecht? Wat staat er zaterdagavond op tafel? Hoe ziet de tuin eruit? Welke auto(‘s) rijden ze? Wat heb je aan smart home producten in je huishouden? Onze app voor mobiel onderzoek beantwoordt duizenden vragen over het huishouden van de klant.

Foto’s bieden een compleet overzicht

De app van Multiscope benut de functionaliteiten van de smartphone. Als de respondent thuis is ontvangt hij een bericht dat er een onderzoek voor hem klaar staat. De vragen zijn afgestemd op het smartphone gebruik: kort, bondig en leuk om in te vullen. Doordat consumenten foto’s kunnen toevoegen aan de vragen, kunnen ze laten zien hoe ze omgaan met producten, wat ze bezitten en hoe thuissituaties eruit zien. Mobiel marktonderzoek biedt een efficiënte manier om snel, veel waarnemingen te verzamelen.

Deelname aan pilot

In september 2016 lanceren we de eerste versie van onze onderzoeksapp. We willen drie pilots uitvoeren met diverse organisaties om de mogelijkheden van mobiel marktonderzoek te ontdekken. We zoeken organisaties die deel willen nemen aan deze pilot. Interesse? Mail of bel even (073-6212122), dan gaan we samen onderzoeksland veranderen!

Mobiel marktonderzoek met Multiscope

De nieuwe onderzoeksapp van Multiscope maakt het mogelijk om consumenten eenvoudig te bereiken voor mobiel marktonderzoek. Mobiel onderzoek met Multiscope geeft weer relevante inzichten in uw doelgroep. De noodzaak van marktonderzoek verandert niet. De consument verandert wel. De manier van onderzoek uitvoeren dus ook.

Deel:

Nieuwer

Wifi op vakantie is onmisbaar

Ouder

Eerste editie Smart Consumer Summit groot succes
0 comments on Mobiel onderzoek geeft een kijkje in de keuken
Aanmelden voor Multiscope Nieuwsbrief
Categorieën
  • Bedrijf (54)
  • Blog (192)
  • Datasensai (3)
  • Diensten (160)
  • Kennis (1)
  • Markt (270)
  • Podcast (21)
Scroll

Multiscope

Havensingel 1a
5211 TX ´s-Hertogenbosch

info@multiscope.nl
073-6212122

Algemeen

kwantitatief onderzoek
marktcijfers
marktonderzoek
marktonderzoeksbureau
onderzoeksbureau
online onderzoek
begrippenlijst

Panels

b2b panel
consumentenpanel
klantenpanel
online panel
respondenten

Software

data analyse platform
data visualisatie platform
enquête software
marktonderzoek software
marktonderzoek tool
online rapportage

Onderzoek

behoefte onderzoek
brand tracking
communicatie onderzoek
campagne effectmeting
concurrentie onderzoek
doelgroeponderzoek
effectmeting
haalbaarheidsonderzoek
imago onderzoek
klanttevredenheidsonderzoek
koopgedrag
merk onderzoek
merknaam testen

 

monitoringsonderzoek
naamsbekendheid
net promoter score (NPS)
positioneringsonderzoek
PR-onderzoek
pretest onderzoek
prijsmeter
productonderzoek
productontwikkeling
representatief onderzoek
sponsor effectmeting
verpakkingsonderzoek

© 2025 Multiscope Marktonderzoek
Website by Shareforce
Multiscope gebruikt cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruikersgemak te verbeteren.    Prima!
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Noodzakelijk Altijd ingeschakeld

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Niet-noodzakelijke

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.