073-6212122

  • Over
  • Diensten
    • Oplossingen
      • B2B panel
      • Consumentenpanel
      • Data analyse
      • Data visualisatie
      • Enquête software
      • Marktpeiler
      • Respondenten
      • Begrippenlijst
    • Marktcijfers
      • Abonnementen
      • Aftersales
      • Autoverzekeringen
      • Car
      • Cryptovaluta
      • Dagattracties
      • Duurzaam Wonen
      • E-bike
      • E-Learning
      • Energieleveranciers
      • Fastfoodketens
      • Financiële Sector
      • Food
      • Foodretail
      • Health
    •   
      • Home
      • Hotelketens
      • Kids
      • Kledingwinkels
      • Koffie en Lunch
      • Marketplace
      • Media
      • Mobility
      • Restaurantketens
      • Thuiswerk
      • Touroperators
      • Vakantieplatformen
      • Verzekeraars
      • Woonbranche
    • Onderzoek
      • Behoefte
      • Brand tracking
      • Campagne meting
      • Communicatie
      • Concurrentie
      • Doelgroeponderzoek
      • Effectmeting
      • Haalbaarheid
      • Imago onderzoek
      • Koopgedrag
      • Klanttevredenheid
      • Merk
      • Merknaam testen
    •  
      • Monitoring
      • Naamsbekendheid
      • NPS
      • Positionering
      • PR
      • Pretest onderzoek
      • Prijsmeter
      • Product
      • Productontwikkeling
      • Representatief onderzoek
      • Sponsor effectmeting
      • Verpakking
  • Portfolio
  • Nieuws
  • Contact
  • Over
  • Diensten
    • Oplossingen
      • B2B panel
      • Consumentenpanel
      • Data analyse
      • Data visualisatie
      • Enquête software
      • Marktpeiler
      • Respondenten
      • Begrippenlijst
    • Marktcijfers
      • Abonnementen
      • Aftersales
      • Autoverzekeringen
      • Car
      • Cryptovaluta
      • Dagattracties
      • Duurzaam Wonen
      • E-bike
      • E-Learning
      • Energieleveranciers
      • Fastfoodketens
      • Financiële Sector
      • Food
      • Foodretail
      • Health
    •   
      • Home
      • Hotelketens
      • Kids
      • Kledingwinkels
      • Koffie en Lunch
      • Marketplace
      • Media
      • Mobility
      • Restaurantketens
      • Thuiswerk
      • Touroperators
      • Vakantieplatformen
      • Verzekeraars
      • Woonbranche
    • Onderzoek
      • Behoefte
      • Brand tracking
      • Campagne meting
      • Communicatie
      • Concurrentie
      • Doelgroeponderzoek
      • Effectmeting
      • Haalbaarheid
      • Imago onderzoek
      • Koopgedrag
      • Klanttevredenheid
      • Merk
      • Merknaam testen
    •  
      • Monitoring
      • Naamsbekendheid
      • NPS
      • Positionering
      • PR
      • Pretest onderzoek
      • Prijsmeter
      • Product
      • Productontwikkeling
      • Representatief onderzoek
      • Sponsor effectmeting
      • Verpakking
  • Portfolio
  • Nieuws
  • Contact

Overzicht

  • You are here:
  • Home
  • Introductiekorting Duurzaam Wonen onderzoek

Introductiekorting Duurzaam Wonen onderzoek

  • 10 december 2020

In januari brengt Multiscope in samenwerking met Rutger de Haan Duurzaam Wonen uit. Dit uitgebreide onderzoek bevat marktcijfers op het gebied van verwarming, water- en energiebesparing, ventilatie en isolatie in Nederland. Bestel nu het rapport en profiteer van een Early Bird korting van € 200,- met de kortingscode ‘EBDW20’. Deze aanbieding geldt tot 31 december 2020.

Inhoud

Duurzaam Wonen is het eerste en meest uitgebreide marktonderzoek dat inzicht geeft in behoefte, bestedingen, bezit, houding, intentie en kennis op het gebied van duurzaam wonen. De cijfers en resultaten van meer dan 50 duurzame producten en aanpassingen staan in dit onderzoek. Diverse merken en aankoopkanalen komen aan bod, waaronder bol.com, Grohe, IKEA, Rockwool, Karwei, Bison, Gamma, Honeywell, Hornbach, Mediamarkt, Amazon, Praxis en Geberit. 

Duurzaam Wonen is relevant voor alle organisaties en bedrijven die direct of indirect betrokken zijn bij de verduurzaming van woningen. Denk hierbij aan architecten, bouwbedrijven, bouwmarkten, energieleveranciers, installateurs, makelaars, milieuorganisaties, productleveranciers en projectontwikkelaars. 

Het omvangrijke rapport gaat in op marktomvang, segmentatie, customer journey, investeringen, marktaandelen, aankoopintentie, houding en acceptatie, kansen en bedreigingen en de groeiprognose met betrekking tot duurzaam wonen. Zie voor alle informatie de website, inhoudsopgave of merken lijst.

Specificaties

  • Publicatie: Januari 2021
  • Pagina’s: ca. 80
  • Rapportage: PDF en hardcover
  • Respondenten: 4.000 (representatief voor Nederland)
  • Prijs: € 1.995

Introductiekorting

Bestel Duurzaam Wonen voor 31 december 2020 en u profiteert van een introductiekorting van € 200. Gebruik op het online bestelformulier de kortingscode ‘EBDW20’ om gebruik te maken van deze aanbieding. Voor het complete rapport betaalt u dan slechts €1.795.  De korting wordt automatisch verrekend op uw factuur.

Meer informatie?

Duurzaam Wonen is eenvoudig te bestellen via onze website. Neem voor vragen contact op met Yves Kistemaker (yves@multiscope.nl). U kunt natuurlijk ook bellen met 073-6212122. Hij informeert u graag over alle beschikbare informatie in het rapport.

Deel:

Nieuwer

2,5 miljoen koopwoningen zonder energielabel

Ouder

Nieuw: E-bike Monitor
0 comments on Introductiekorting Duurzaam Wonen onderzoek
Aanmelden voor Multiscope Nieuwsbrief
Categorieën
  • Bedrijf (54)
  • Blog (192)
  • Datasensai (3)
  • Diensten (160)
  • Kennis (1)
  • Markt (270)
  • Podcast (21)
Scroll

Multiscope

Havensingel 1a
5211 TX ´s-Hertogenbosch

info@multiscope.nl
073-6212122

Algemeen

kwantitatief onderzoek
marktcijfers
marktonderzoek
marktonderzoeksbureau
onderzoeksbureau
online onderzoek
begrippenlijst

Panels

b2b panel
consumentenpanel
klantenpanel
online panel
respondenten

Software

data analyse platform
data visualisatie platform
enquête software
marktonderzoek software
marktonderzoek tool
online rapportage

Onderzoek

behoefte onderzoek
brand tracking
communicatie onderzoek
campagne effectmeting
concurrentie onderzoek
doelgroeponderzoek
effectmeting
haalbaarheidsonderzoek
imago onderzoek
klanttevredenheidsonderzoek
koopgedrag
merk onderzoek
merknaam testen

 

monitoringsonderzoek
naamsbekendheid
net promoter score (NPS)
positioneringsonderzoek
PR-onderzoek
pretest onderzoek
prijsmeter
productonderzoek
productontwikkeling
representatief onderzoek
sponsor effectmeting
verpakkingsonderzoek

© 2025 Multiscope Marktonderzoek
Website by Shareforce
Multiscope gebruikt cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruikersgemak te verbeteren.    Prima!
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Noodzakelijk Altijd ingeschakeld

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Niet-noodzakelijke

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.