073-6212122

  • Over
  • Diensten
    • Oplossingen
      • B2B panel
      • Consumentenpanel
      • Data analyse
      • Data visualisatie
      • Enquête software
      • Marktpeiler
      • Respondenten
      • Begrippenlijst
    • Marktcijfers
      • Abonnementen
      • Aftersales
      • Autoverzekeringen
      • Car
      • Cryptovaluta
      • Dagattracties
      • Duurzaam Wonen
      • E-bike
      • E-Learning
      • Energieleveranciers
      • Fastfoodketens
      • Financiële Sector
      • Food
      • Foodretail
      • Health
    •   
      • Home
      • Hotelketens
      • Kids
      • Kledingwinkels
      • Koffie en Lunch
      • Marketplace
      • Media
      • Mobility
      • Restaurantketens
      • Thuiswerk
      • Touroperators
      • Vakantieplatformen
      • Verzekeraars
      • Woonbranche
    • Onderzoek
      • Behoefte
      • Brand tracking
      • Campagne meting
      • Communicatie
      • Concurrentie
      • Doelgroeponderzoek
      • Effectmeting
      • Haalbaarheid
      • Imago onderzoek
      • Koopgedrag
      • Klanttevredenheid
      • Merk
      • Merknaam testen
    •  
      • Monitoring
      • Naamsbekendheid
      • NPS
      • Positionering
      • PR
      • Pretest onderzoek
      • Prijsmeter
      • Product
      • Productontwikkeling
      • Representatief onderzoek
      • Sponsor effectmeting
      • Verpakking
  • Portfolio
  • Nieuws
  • Contact
  • Over
  • Diensten
    • Oplossingen
      • B2B panel
      • Consumentenpanel
      • Data analyse
      • Data visualisatie
      • Enquête software
      • Marktpeiler
      • Respondenten
      • Begrippenlijst
    • Marktcijfers
      • Abonnementen
      • Aftersales
      • Autoverzekeringen
      • Car
      • Cryptovaluta
      • Dagattracties
      • Duurzaam Wonen
      • E-bike
      • E-Learning
      • Energieleveranciers
      • Fastfoodketens
      • Financiële Sector
      • Food
      • Foodretail
      • Health
    •   
      • Home
      • Hotelketens
      • Kids
      • Kledingwinkels
      • Koffie en Lunch
      • Marketplace
      • Media
      • Mobility
      • Restaurantketens
      • Thuiswerk
      • Touroperators
      • Vakantieplatformen
      • Verzekeraars
      • Woonbranche
    • Onderzoek
      • Behoefte
      • Brand tracking
      • Campagne meting
      • Communicatie
      • Concurrentie
      • Doelgroeponderzoek
      • Effectmeting
      • Haalbaarheid
      • Imago onderzoek
      • Koopgedrag
      • Klanttevredenheid
      • Merk
      • Merknaam testen
    •  
      • Monitoring
      • Naamsbekendheid
      • NPS
      • Positionering
      • PR
      • Pretest onderzoek
      • Prijsmeter
      • Product
      • Productontwikkeling
      • Representatief onderzoek
      • Sponsor effectmeting
      • Verpakking
  • Portfolio
  • Nieuws
  • Contact

Overzicht

  • You are here:
  • Home
  • Tweede editie Healthy Lifestyle Monitor

Tweede editie Healthy Lifestyle Monitor

  • 13 april 2023

In juni lanceert Multiscope de tweede editie van de Healthy Lifestyle Monitor. De Healthy Lifestyle Monitor is een diepgaand marktonderzoek naar sport, gezonde voeding, supplementen en gezondheidsmonitoring in Nederland. Bestel het rapport nu en profiteer van een vroegboekkorting van €200 met de kortingscode ‘HLM23’. Deze aanbieding is geldig tot 28 april 2023.

Wat kunt u verwachten?

Healthy Lifestyle is een onderzoek naar de Nederlandse markt voor een gezonde leefstijl. Het rapport belicht het sportgedrag, de voeding, het gebruik van voedings- en kruidensupplementen en de zelfmeting van de gezondheid. Daarnaast gaat het rapport in op de doelgroep, motivaties, bestedingen en de belangrijkste spelers in de markt. Met de resultaten uit dit rapport heeft u de informatie in handen om nog beter in te spelen op de behoeften van Nederlanders als het gaat om hun gezondheid.

In het rapport komen een aantal marktpartijen aan bod waaronder sportaanbieders, aanbieders van afslankmiddelen en supplementen en producenten van zelfmeetapparatuur. De Healthy Lifestyle Monitor is relevant voor alle organisaties en bedrijven die direct of indirect betrokken zijn bij de gezondheid van Nederlanders op het gebied van sporten, voeding, supplementen of monitoring. Dit rapport is onmisbaar voor iedereen die de juiste strategische beslissingen wil nemen op het gebied van een gezonde leefstijl.

Zie voor meer informatie de website, inhoudsopgave of merkenlijst.

Specificaties

• Publicatie: Juni 2023
• Pagina’s: ca. 60
• Respondenten: ca. 5.000 (representatief voor Nederland)
• Rapportage: PDF en hardcover
• Prijs: €1.295

Introductiekorting

Bestel de Healthy Lifestyle Monitor voor 28 april 2023 en profiteer van een introductiekorting van €200. Gebruik op het online bestelformulier de kortingscode ‘HLM23’ om te profiteren van deze aanbieding. Voor het complete rapport betaalt u dan slechts €1.095. De korting wordt automatisch verrekend op uw factuur.

Meer informatie?

U kunt de Healthy Lifestyle Monitor eenvoudig bestellen via onze website. Heeft u vragen? Neem dan contact op met Sven de Bruijn (sven@multiscope.nl). U kunt natuurlijk ook bellen met 073-6212122. Hij informeert u graag over alle beschikbare informatie in het rapport.

Deel:

Nieuwer

Bezit e-bikes onder jongere doelgroep stijgt met 52%

Ouder

Ruim €6,5 miljard besteed aan gezonde leefstijl
0 comments on Tweede editie Healthy Lifestyle Monitor
Aanmelden voor Multiscope Nieuwsbrief
Categorieën
  • Bedrijf (54)
  • Blog (190)
  • Datasensai (3)
  • Diensten (158)
  • Kennis (1)
  • Markt (266)
  • Podcast (21)
Scroll

Multiscope

Havensingel 1a
5211 TX ´s-Hertogenbosch

info@multiscope.nl
073-6212122

Algemeen

kwantitatief onderzoek
marktcijfers
marktonderzoek
marktonderzoeksbureau
onderzoeksbureau
online onderzoek
begrippenlijst

Panels

b2b panel
consumentenpanel
klantenpanel
online panel
respondenten

Software

data analyse platform
data visualisatie platform
enquête software
marktonderzoek software
marktonderzoek tool
online rapportage

Onderzoek

behoefte onderzoek
brand tracking
communicatie onderzoek
campagne effectmeting
concurrentie onderzoek
doelgroeponderzoek
effectmeting
haalbaarheidsonderzoek
imago onderzoek
klanttevredenheidsonderzoek
koopgedrag
merk onderzoek
merknaam testen

 

monitoringsonderzoek
naamsbekendheid
net promoter score (NPS)
positioneringsonderzoek
PR-onderzoek
pretest onderzoek
prijsmeter
productonderzoek
productontwikkeling
representatief onderzoek
sponsor effectmeting
verpakkingsonderzoek

© 2025 Multiscope Marktonderzoek
Website by Shareforce
Multiscope gebruikt cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruikersgemak te verbeteren.    Prima!
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Noodzakelijk Altijd ingeschakeld

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Niet-noodzakelijke

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.