Overzicht

Bliksempeilingen met de Marktpeiler

  • 27 maart 2020
In een paar weken is de wereld enorm veranderd. Maar onzekerheid biedt ook kansen en bedrijven die aan een economische crisis willen ontsnappen moeten blijven bewegen. Stilzitten is geen optie. Goede en actuele marktinformatie is nu belangrijker dan ooit. Met de Multiscope Marktpeiler kunt u NU instappen om een bliksem meting te doen onder Nederlandse […]

Introductiekorting Smart Car Monitor 2020

  • 24 maart 2020
Op 7 april introduceert Multiscope de Smart Car Monitor 2020. De Smart Car Monitor is een grootschalig onderzoek naar de status en toekomst van elektrisch, connected, autonoom én gedeeld autorijden in Nederland. Bestel nu het rapport met de kortingscode ‘EBSC20’ om te profiteren van een korting van € 300. Deze aanbieding geldt tot 7 april. […]

Nederlanders zien niets in VR-bril

  • 19 maart 2020
Het aantal Nederlanders dat een VR-bril bezit is de afgelopen periode nauwelijks gestegen. Slechts 6% van de consumenten is in het bezit van een dergelijke bril. Dit blijkt uit de tweede editie van de Smart Media Monitor, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder 3.600 Nederlanders. Groei VR-brillen stagneert Iets meer dan 700.000 Nederlanders bezitten een […]

Smart Home Monitor 2020 is uit

  • 17 maart 2020
De vierde editie van de Smart Home Monitor is nu beschikbaar. Het rapport biedt een compleet overzicht van de markt, met als basis een grootschalig onderzoek onder ruim 6.300 consumenten. Bestel nu de Smart Home Monitor en u krijgt toegang tot exclusieve en up-to-date informatie over de status van domotica in Nederland. Hét complete overzicht […]

Enthousiasme bezoekers foodhallen neemt af

  • 16 maart 2020
In Nederland duiken steeds meer foodhallen op. Een derde van Nederland bezoekt weleens zo’n foodhal (33%). Ondanks deze toename in aantal bezoekers sinds 2016 (+4%), geven bezoekers vaker aan dat zij geen reden zien nog eens terug te komen. Dit blijkt uit de tweede editie van de Smart Food Monitor, een grootschalig onderzoek van Multiscope […]

Smart home markt groeit tot 2,5 miljard euro

  • 12 maart 2020
Nederlandse consumenten hebben inmiddels voor 2,5 miljard euro aan smart home apparaten in huis. De markt is gegroeid met 800 miljoen euro (+47%). Dit blijkt uit de vierde editie van de Smart Home Monitor, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder 6.300 Nederlanders. Bezit smart home producten blijft stijgen Op dit moment zijn 3,3 miljoen huishoudens […]

Nederlanders gamen dagelijks half miljard minuten

  • 13 februari 2020
Nederlanders gamen samen bijna een half miljard minuten per dag. We zijn daarbij steeds meer gaan gamen op de smartphone. Het aandeel gebruiksminuten op de smartphone (35%) is inmiddels beduidend groter dan het aandeel van console gaming (15%). Dit blijkt uit de tweede editie van de Smart Media Monitor, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder 3.600 […]

3 miljoen Nederlanders gebruiken online supermarkt

  • 30 januari 2020
Bijna 3 miljoen Nederlanders hebben het afgelopen jaar boodschappen gedaan bij een online supermarkt. Het aantal dat online boodschappen doet is daarmee sinds 2016 bijna verdubbeld. Dit blijkt uit de tweede editie van de Smart Food Monitor, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder 7.300 Nederlanders. Online supermarkt in de lift Van alle Nederlanders heeft 21% in […]

Nieuw rapport Nederlandse foodmarkt

  • 30 januari 2020
Multiscope heeft in de afgelopen maanden veel energie gestoken in een nieuwe, baanbrekende publicatie over de Nederlandse foodmarkt. Vanaf NU is de Smart Food Monitor 2020 beschikbaar. De Smart Food Monitor is hét marktonderzoek naar cijfers en trends in food retail in Nederland. Het onderzoek geeft een beeld van het consumptiegedrag en de toekomstverwachting van de consument. […]