073-6212122

  • Over
  • Diensten
    • Oplossingen
      • B2B panel
      • Consumentenpanel
      • Data analyse
      • Data visualisatie
      • Enquête software
      • Marktpeiler
      • Respondenten
      • Begrippenlijst
    • Marktcijfers
      • Abonnementen
      • Aftersales
      • Autoverzekeringen
      • Car
      • Cryptovaluta
      • Dagattracties
      • Duurzaam Wonen
      • E-bike
      • E-Learning
      • Energieleveranciers
      • Fastfoodketens
      • Financiële Sector
      • Food
      • Foodretail
      • Health
    •   
      • Home
      • Hotelketens
      • Kids
      • Kledingwinkels
      • Koffie en Lunch
      • Marketplace
      • Media
      • Mobility
      • Restaurantketens
      • Thuiswerk
      • Touroperators
      • Vakantieplatformen
      • Verzekeraars
      • Woonbranche
    • Onderzoek
      • Behoefte
      • Brand tracking
      • Campagne meting
      • Communicatie
      • Concurrentie
      • Doelgroeponderzoek
      • Effectmeting
      • Haalbaarheid
      • Imago onderzoek
      • Koopgedrag
      • Klanttevredenheid
      • Merk
      • Merknaam testen
    •  
      • Monitoring
      • Naamsbekendheid
      • NPS
      • Positionering
      • PR
      • Pretest onderzoek
      • Prijsmeter
      • Product
      • Productontwikkeling
      • Representatief onderzoek
      • Sponsor effectmeting
      • Verpakking
  • Portfolio
  • Nieuws
  • Contact
  • Over
  • Diensten
    • Oplossingen
      • B2B panel
      • Consumentenpanel
      • Data analyse
      • Data visualisatie
      • Enquête software
      • Marktpeiler
      • Respondenten
      • Begrippenlijst
    • Marktcijfers
      • Abonnementen
      • Aftersales
      • Autoverzekeringen
      • Car
      • Cryptovaluta
      • Dagattracties
      • Duurzaam Wonen
      • E-bike
      • E-Learning
      • Energieleveranciers
      • Fastfoodketens
      • Financiële Sector
      • Food
      • Foodretail
      • Health
    •   
      • Home
      • Hotelketens
      • Kids
      • Kledingwinkels
      • Koffie en Lunch
      • Marketplace
      • Media
      • Mobility
      • Restaurantketens
      • Thuiswerk
      • Touroperators
      • Vakantieplatformen
      • Verzekeraars
      • Woonbranche
    • Onderzoek
      • Behoefte
      • Brand tracking
      • Campagne meting
      • Communicatie
      • Concurrentie
      • Doelgroeponderzoek
      • Effectmeting
      • Haalbaarheid
      • Imago onderzoek
      • Koopgedrag
      • Klanttevredenheid
      • Merk
      • Merknaam testen
    •  
      • Monitoring
      • Naamsbekendheid
      • NPS
      • Positionering
      • PR
      • Pretest onderzoek
      • Prijsmeter
      • Product
      • Productontwikkeling
      • Representatief onderzoek
      • Sponsor effectmeting
      • Verpakking
  • Portfolio
  • Nieuws
  • Contact

Overzicht

  • You are here:
  • Home
  • Multiscope zet nieuwe stap in mobiel marktonderzoek

Multiscope zet nieuwe stap in mobiel marktonderzoek

  • 20 juni 2016

De nieuwe onderzoeksapp van Multiscope maakt het mogelijk om consumenten eenvoudig te bereiken voor mobiel onderzoek. Mobiel marktonderzoek met Multiscope geeft weer relevante inzichten in uw doelgroep. De noodzaak van marktonderzoek verandert niet. De consument verandert wel. De manier van onderzoek uitvoeren dus ook.

Consumenten zijn weer bereikbaar

De mening van de consument is belangrijk, maar consumenten hebben geen zin meer in lange vragenlijsten. Daarbij zijn vooral jongeren steeds moeilijker bereikbaar via e-mail. Mobiel onderzoek met Multiscope geeft consumenten weer een stem. Ze worden op het juiste moment benaderd met een korte relevante vragenlijst. Consumenten zijn eenvoudig bereikbaar na een bezoek aan uw organisatie, een bezoek aan de concurrent, onderweg of in zijn eigen huis.

Vele mogelijkheden van mobiel onderzoek

Mobiel marktonderzoek via de app van Multiscope biedt een breed scala aan mogelijkheden. De consument wordt op locatie of tijdens zijn verblijf benaderd voor onderzoek (location based research). Door rondom de ervaring naar een mening te vragen, ligt de ervaring nog vers in het geheugen en is de mening relevanter. Daarnaast is het mogelijk om respondenten te benaderen die in een bepaalde periode op de locatie zijn geweest. Dit geeft een toegankelijke manier van concurrentieonderzoek. Mystery shopping, evenement evaluatie, in-home user tests, reviews, tevredenheid en aanbeveling (NPS) zijn slechts enkele voorbeelden van onderzoeken die makkelijker en sneller zijn in te zetten dan voorheen.

Een nieuwe fase in mobiel marktonderzoek

De app van Multiscope start een nieuwe fase in mobiel onderzoek. De app benut de vele mogelijkheden van de smartphone. De vragen zijn afgestemd op het smartphone gebruik: kort, bondig en leuk om in te vullen. De variatie in vragen geeft consumenten de mogelijkheid om gesloten vragen te beantwoorden en meer diepgang te geven met tekst of foto’s. En consumenten kunnen deelnemen op basis van bezochte locaties. Daarbij biedt de locatiegeschiedenis ongekende mogelijkheden om aanvullende analyses op deze big data stroom uit te voeren.

Lees ook: Mobiel app onderzoek verandert onderzoeksland

Deelnemen aan een pilot?

In september 2016 lanceren we de eerste versie van onze onderzoeksapp. We gaan starten met een pilot om de mogelijkheden van mobiel marktonderzoek te ontdekken. We zoeken organisaties die deel willen nemen aan deze pilots. Interesse? Mail of bel even (073-6212122), dan gaan we samen onderzoeksland veranderen!

Over Multiscope

Multiscope is specialist op het gebied van online marktonderzoek. Onze diensten brengen voor opdrachtgevers de behoeften, wensen en meningen van de doelgroep in kaart. Dit kan met marktcijfers, mobiel marktonderzoek, het consumentenpanel, B2B panel en software voor online marktonderzoek.

Deel:

Nieuwer

Smart Home Hubs zijn nog beperkt in Nederland

Ouder

Smart Health: een markt met twee gezichten
0 comments on Multiscope zet nieuwe stap in mobiel marktonderzoek
Aanmelden voor Multiscope Nieuwsbrief
Categorieën
  • Bedrijf (54)
  • Blog (192)
  • Datasensai (3)
  • Diensten (160)
  • Kennis (1)
  • Markt (270)
  • Podcast (21)
Scroll

Multiscope

Havensingel 1a
5211 TX ´s-Hertogenbosch

info@multiscope.nl
073-6212122

Algemeen

kwantitatief onderzoek
marktcijfers
marktonderzoek
marktonderzoeksbureau
onderzoeksbureau
online onderzoek
begrippenlijst

Panels

b2b panel
consumentenpanel
klantenpanel
online panel
respondenten

Software

data analyse platform
data visualisatie platform
enquête software
marktonderzoek software
marktonderzoek tool
online rapportage

Onderzoek

behoefte onderzoek
brand tracking
communicatie onderzoek
campagne effectmeting
concurrentie onderzoek
doelgroeponderzoek
effectmeting
haalbaarheidsonderzoek
imago onderzoek
klanttevredenheidsonderzoek
koopgedrag
merk onderzoek
merknaam testen

 

monitoringsonderzoek
naamsbekendheid
net promoter score (NPS)
positioneringsonderzoek
PR-onderzoek
pretest onderzoek
prijsmeter
productonderzoek
productontwikkeling
representatief onderzoek
sponsor effectmeting
verpakkingsonderzoek

© 2025 Multiscope Marktonderzoek
Website by Shareforce
Multiscope gebruikt cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruikersgemak te verbeteren.    Prima!
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Noodzakelijk Altijd ingeschakeld

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Niet-noodzakelijke

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.