073-6212122

  • Over
  • Diensten
    • Oplossingen
      • B2B panel
      • Consumentenpanel
      • Data analyse
      • Data visualisatie
      • Enquête software
      • Marktpeiler
      • Respondenten
      • Begrippenlijst
    • Marktcijfers
      • Abonnementen
      • Aftersales
      • Autoverzekeringen
      • Car
      • Cryptovaluta
      • Dagattracties
      • Duurzaam Wonen
      • E-bike
      • E-Learning
      • Energieleveranciers
      • Fastfoodketens
      • Financiële Sector
      • Food
      • Foodretail
      • Health
    •   
      • Home
      • Hotelketens
      • Kids
      • Kledingwinkels
      • Koffie en Lunch
      • Marketplace
      • Media
      • Mobility
      • Restaurantketens
      • Thuiswerk
      • Touroperators
      • Vakantieplatformen
      • Verzekeraars
      • Woonbranche
    • Onderzoek
      • Behoefte
      • Brand tracking
      • Campagne meting
      • Communicatie
      • Concurrentie
      • Doelgroeponderzoek
      • Effectmeting
      • Haalbaarheid
      • Imago onderzoek
      • Koopgedrag
      • Klanttevredenheid
      • Merk
      • Merknaam testen
    •  
      • Monitoring
      • Naamsbekendheid
      • NPS
      • Positionering
      • PR
      • Pretest onderzoek
      • Prijsmeter
      • Product
      • Productontwikkeling
      • Representatief onderzoek
      • Sponsor effectmeting
      • Verpakking
  • Portfolio
  • Nieuws
  • Contact
  • Over
  • Diensten
    • Oplossingen
      • B2B panel
      • Consumentenpanel
      • Data analyse
      • Data visualisatie
      • Enquête software
      • Marktpeiler
      • Respondenten
      • Begrippenlijst
    • Marktcijfers
      • Abonnementen
      • Aftersales
      • Autoverzekeringen
      • Car
      • Cryptovaluta
      • Dagattracties
      • Duurzaam Wonen
      • E-bike
      • E-Learning
      • Energieleveranciers
      • Fastfoodketens
      • Financiële Sector
      • Food
      • Foodretail
      • Health
    •   
      • Home
      • Hotelketens
      • Kids
      • Kledingwinkels
      • Koffie en Lunch
      • Marketplace
      • Media
      • Mobility
      • Restaurantketens
      • Thuiswerk
      • Touroperators
      • Vakantieplatformen
      • Verzekeraars
      • Woonbranche
    • Onderzoek
      • Behoefte
      • Brand tracking
      • Campagne meting
      • Communicatie
      • Concurrentie
      • Doelgroeponderzoek
      • Effectmeting
      • Haalbaarheid
      • Imago onderzoek
      • Koopgedrag
      • Klanttevredenheid
      • Merk
      • Merknaam testen
    •  
      • Monitoring
      • Naamsbekendheid
      • NPS
      • Positionering
      • PR
      • Pretest onderzoek
      • Prijsmeter
      • Product
      • Productontwikkeling
      • Representatief onderzoek
      • Sponsor effectmeting
      • Verpakking
  • Portfolio
  • Nieuws
  • Contact

Overzicht

  • You are here:
  • Home
  • Uw specifieke doelgroep bereiken met targeting

Uw specifieke doelgroep bereiken met targeting

  • 8 december 2015

Multiscope heeft toegang tot de mening van meer dan 140.000 Nederlanders. Onze panelleden geven graag hun oordeel over de meest uiteenlopende zaken.

We hebben ook veel actuele kenmerken en informatie over de panelleden beschikbaar. Niet alleen demografische kenmerken, zoals geslacht, leeftijd of opleidingsniveau, maar ook veel specifiekere informatie. Op die manier kunnen we snel en efficiënt exact de doelgroep benaderen die u nodig heeft.

Enkele voorbeelden van subgroepen die we in kaart hebben – en dus ook gericht kunnen benaderen – zijn:

Bezitters gameconsoles

Bijna vier op de tien Nederlandse huishoudens hebben een gameconsole in huis, huishoudens met kinderen nog vaker. De Wii heeft de hoogste penetratie, de Playstation-gamers zijn echter het fanatiekst.

Koophuisbezitters

Ongeveer twee derde van ons panel woont in een koopwoning. Een derde is zich zeer bewust van hun energieverbruik en houdt dat nauwlettend in de gaten. We weten van een groot deel van hen ook of men zonnepanelen of bijvoorbeeld een HR-ketel bezit. We zagen ook dat ongeveer één op de tien huisbezitters die nog geen zonnepanelen heeft, deze zeker of waarschijnlijk gaat aanschaffen.

Autobezitters

We weten welke panelleden een (eigen) auto bezitten. Van velen hebben we ook het merk auto in kaart. Zeven van de tien automobilisten met een partner, maken wel eens opmerkingen over het rijgedrag van hun partner. Meestal gaat dat dan over zijn of haar snelheid of het opgefokt reageren naar mede-weggebruikers.

Facebookgebruikers

Negen op de tien panelleden hebben een Facebook-account.
We weten dat drie op de tien Facebookgebruikers een vakantiefoto als profielfoto hebben ingesteld. Een kwart gebruikt een selfie als profielfoto.

Gezondheidsklachten

We stellen ons panel regelmatig vragen over hun gezondheid. Hebben ze last van hoofdpijn, vermoeidheid of slapeloosheid? Zo stelden we laatst vast dat 52% wel eens multivitaminen supplementen gebruikt.

Meer weten?

Wilt u ook onderzoek uitvoeren onder uw specifieke doelgroep?
Wij bekijken graag hoe we uw doelgroep gedetailleerd voor u in kaart kunnen brengen. Wilt u meer weten of een vrijblijvende offerte opvragen? Neem contact op met Multiscope via 073-6212122 of onderzoek@multiscope.nl.

Deel:

Nieuwer

Digitalisering van de consument

Ouder

Succes audiosystemen afhankelijk van Spotify
0 comments on Uw specifieke doelgroep bereiken met targeting
Aanmelden voor Multiscope Nieuwsbrief
Categorieën
  • Bedrijf (54)
  • Blog (192)
  • Datasensai (3)
  • Diensten (160)
  • Kennis (1)
  • Markt (270)
  • Podcast (21)
Scroll

Multiscope

Havensingel 1a
5211 TX ´s-Hertogenbosch

info@multiscope.nl
073-6212122

Algemeen

kwantitatief onderzoek
marktcijfers
marktonderzoek
marktonderzoeksbureau
onderzoeksbureau
online onderzoek
begrippenlijst

Panels

b2b panel
consumentenpanel
klantenpanel
online panel
respondenten

Software

data analyse platform
data visualisatie platform
enquête software
marktonderzoek software
marktonderzoek tool
online rapportage

Onderzoek

behoefte onderzoek
brand tracking
communicatie onderzoek
campagne effectmeting
concurrentie onderzoek
doelgroeponderzoek
effectmeting
haalbaarheidsonderzoek
imago onderzoek
klanttevredenheidsonderzoek
koopgedrag
merk onderzoek
merknaam testen

 

monitoringsonderzoek
naamsbekendheid
net promoter score (NPS)
positioneringsonderzoek
PR-onderzoek
pretest onderzoek
prijsmeter
productonderzoek
productontwikkeling
representatief onderzoek
sponsor effectmeting
verpakkingsonderzoek

© 2025 Multiscope Marktonderzoek
Website by Shareforce
Multiscope gebruikt cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruikersgemak te verbeteren.    Prima!
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Noodzakelijk Altijd ingeschakeld

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Niet-noodzakelijke

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.