073-6212122

  • Over
  • Diensten
    • Oplossingen
      • B2B panel
      • Consumentenpanel
      • Data analyse
      • Data visualisatie
      • Enquête software
      • Marktpeiler
      • Respondenten
      • Begrippenlijst
    • Marktcijfers
      • Abonnementen
      • Aftersales
      • Autoverzekeringen
      • Car
      • Cryptovaluta
      • Dagattracties
      • Duurzaam Wonen
      • E-bike
      • E-Learning
      • Energieleveranciers
      • Fastfoodketens
      • Financiële Sector
      • Food
      • Foodretail
      • Health
    •   
      • Home
      • Hotelketens
      • Kids
      • Kledingwinkels
      • Koffie en Lunch
      • Marketplace
      • Media
      • Mobility
      • Restaurantketens
      • Thuiswerk
      • Touroperators
      • Vakantieplatformen
      • Verzekeraars
      • Woonbranche
    • Onderzoek
      • Behoefte
      • Brand tracking
      • Campagne meting
      • Communicatie
      • Concurrentie
      • Doelgroeponderzoek
      • Effectmeting
      • Haalbaarheid
      • Imago onderzoek
      • Koopgedrag
      • Klanttevredenheid
      • Merk
      • Merknaam testen
    •  
      • Monitoring
      • Naamsbekendheid
      • NPS
      • Positionering
      • PR
      • Pretest onderzoek
      • Prijsmeter
      • Product
      • Productontwikkeling
      • Representatief onderzoek
      • Sponsor effectmeting
      • Verpakking
  • Portfolio
  • Nieuws
  • Contact
  • Over
  • Diensten
    • Oplossingen
      • B2B panel
      • Consumentenpanel
      • Data analyse
      • Data visualisatie
      • Enquête software
      • Marktpeiler
      • Respondenten
      • Begrippenlijst
    • Marktcijfers
      • Abonnementen
      • Aftersales
      • Autoverzekeringen
      • Car
      • Cryptovaluta
      • Dagattracties
      • Duurzaam Wonen
      • E-bike
      • E-Learning
      • Energieleveranciers
      • Fastfoodketens
      • Financiële Sector
      • Food
      • Foodretail
      • Health
    •   
      • Home
      • Hotelketens
      • Kids
      • Kledingwinkels
      • Koffie en Lunch
      • Marketplace
      • Media
      • Mobility
      • Restaurantketens
      • Thuiswerk
      • Touroperators
      • Vakantieplatformen
      • Verzekeraars
      • Woonbranche
    • Onderzoek
      • Behoefte
      • Brand tracking
      • Campagne meting
      • Communicatie
      • Concurrentie
      • Doelgroeponderzoek
      • Effectmeting
      • Haalbaarheid
      • Imago onderzoek
      • Koopgedrag
      • Klanttevredenheid
      • Merk
      • Merknaam testen
    •  
      • Monitoring
      • Naamsbekendheid
      • NPS
      • Positionering
      • PR
      • Pretest onderzoek
      • Prijsmeter
      • Product
      • Productontwikkeling
      • Representatief onderzoek
      • Sponsor effectmeting
      • Verpakking
  • Portfolio
  • Nieuws
  • Contact

Overzicht

  • You are here:
  • Home
  • Onmisbare kennis over E-commerce Aftersales

Onmisbare kennis over E-commerce Aftersales

  • 18 april 2021

In mei lanceert Multiscope in samenwerking met Peter Korevaar E-commerce Aftersales. E-commerce Aftersales is een onderzoek onder 4.800 respondenten dat inzicht geeft in de fase na de aankoop. Het geeft een duidelijk beeld van de ervaring en tevredenheid over bezorging, retourneren, service en klachtenafhandeling.

Bestel nu het rapport tijdelijk met een introductiekorting van € 200. Hiervoor kunt u gebruik maken van de kortingscode ‘EA2021’. Deze aanbieding is geldig tot en met 30 april 2021. 

Wat staat er in het rapport?

Het aankoopproces van producten is in het afgelopen decennium drastisch veranderd. Producten worden al lang niet meer alleen in de fysieke retail gekocht, maar steeds vaker door de consument online besteld en daarna in een mum van tijd thuisbezorgd. Maar de klantervaring stopt niet na de aankoop. Juist de periode na aankoop van het product is cruciaal voor de perceptie die de klant heeft bij je merk. Het rapport laat zien waar de behoeften van de consument liggen en het geeft inzicht waar nog terrein te winnen is in het optimaliseren van de customer journey.

E-commerce Aftersales rapport

E-commerce Aftersales is relevant voor onder andere e-commerce bedrijven, retailers, product aanbieders en logistieke dienstverleners. De cijfers van diverse merken in verschillende productcategorieën waaronder Aegon, Albert Heijn, Bol.com, Booking.com, Bookspot, Catawiki, Coolblue, Douglas, Independer,  Jumbo, Kruidvat, Marktplaats, Thuisbezorgd, Ticketmaster en Zalando staan in dit onderzoek.

Zie voor alle informatie de website, inhoudsopgave of merkenlijst.

Specificaties

  • Publicatie: Mei 2021
  • Pagina’s: ca. 70
  • Rapportage: PDF en hardcover
  • Respondenten: 4.800 (representatief voor Nederland)
  • Prijs: € 1.295

Introductiekorting

Bestel E-commerce Aftersales tot uiterlijk 30 april 2021 en profiteer van een introductiekorting van € 200. Gebruik op het online bestelformulier de kortingscode ‘EA2021’ om gebruik te maken van deze aanbieding. Bij gebruik van de kortingscode wordt de korting automatisch verrekend op de factuur.

Meer informatie?

E-commerce Aftersales is eenvoudig te bestellen via onze website. Neem voor meer informatie contact op met Yves Kistemaker ( yves@multiscope.nl ). U kunt natuurlijk ook bellen met 073-6212122. Hij informeert u graag over alle beschikbare informatie in het rapport.

Deel:

Nieuwer

Smart Home Monitor 2021

Ouder

Een derde minder kilometers door corona
0 comments on Onmisbare kennis over E-commerce Aftersales
Aanmelden voor Multiscope Nieuwsbrief
Categorieën
  • Bedrijf (54)
  • Blog (192)
  • Datasensai (3)
  • Diensten (160)
  • Kennis (1)
  • Markt (270)
  • Podcast (21)
Scroll

Multiscope

Havensingel 1a
5211 TX ´s-Hertogenbosch

info@multiscope.nl
073-6212122

Algemeen

kwantitatief onderzoek
marktcijfers
marktonderzoek
marktonderzoeksbureau
onderzoeksbureau
online onderzoek
begrippenlijst

Panels

b2b panel
consumentenpanel
klantenpanel
online panel
respondenten

Software

data analyse platform
data visualisatie platform
enquête software
marktonderzoek software
marktonderzoek tool
online rapportage

Onderzoek

behoefte onderzoek
brand tracking
communicatie onderzoek
campagne effectmeting
concurrentie onderzoek
doelgroeponderzoek
effectmeting
haalbaarheidsonderzoek
imago onderzoek
klanttevredenheidsonderzoek
koopgedrag
merk onderzoek
merknaam testen

 

monitoringsonderzoek
naamsbekendheid
net promoter score (NPS)
positioneringsonderzoek
PR-onderzoek
pretest onderzoek
prijsmeter
productonderzoek
productontwikkeling
representatief onderzoek
sponsor effectmeting
verpakkingsonderzoek

© 2025 Multiscope Marktonderzoek
Website by Shareforce
Multiscope gebruikt cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruikersgemak te verbeteren.    Prima!
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Noodzakelijk Altijd ingeschakeld

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Niet-noodzakelijke

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.