073-6212122

  • Over
  • Diensten
    • Oplossingen
      • B2B panel
      • Consumentenpanel
      • Data analyse
      • Data visualisatie
      • Enquête software
      • Marktpeiler
      • Respondenten
      • Begrippenlijst
    • Marktcijfers
      • Abonnementen
      • Aftersales
      • Autoverzekeringen
      • Car
      • Cryptovaluta
      • Dagattracties
      • Duurzaam Wonen
      • E-bike
      • E-Learning
      • Energieleveranciers
      • Fastfoodketens
      • Financiële Sector
      • Food
      • Foodretail
      • Health
    •   
      • Home
      • Hotelketens
      • Kids
      • Kledingwinkels
      • Koffie en Lunch
      • Marketplace
      • Media
      • Mobility
      • Restaurantketens
      • Thuiswerk
      • Touroperators
      • Vakantieplatformen
      • Verzekeraars
      • Woonbranche
    • Onderzoek
      • Behoefte
      • Brand tracking
      • Campagne meting
      • Communicatie
      • Concurrentie
      • Doelgroeponderzoek
      • Effectmeting
      • Haalbaarheid
      • Imago onderzoek
      • Koopgedrag
      • Klanttevredenheid
      • Merk
      • Merknaam testen
    •  
      • Monitoring
      • Naamsbekendheid
      • NPS
      • Positionering
      • PR
      • Pretest onderzoek
      • Prijsmeter
      • Product
      • Productontwikkeling
      • Representatief onderzoek
      • Sponsor effectmeting
      • Verpakking
  • Portfolio
  • Nieuws
  • Contact
  • Over
  • Diensten
    • Oplossingen
      • B2B panel
      • Consumentenpanel
      • Data analyse
      • Data visualisatie
      • Enquête software
      • Marktpeiler
      • Respondenten
      • Begrippenlijst
    • Marktcijfers
      • Abonnementen
      • Aftersales
      • Autoverzekeringen
      • Car
      • Cryptovaluta
      • Dagattracties
      • Duurzaam Wonen
      • E-bike
      • E-Learning
      • Energieleveranciers
      • Fastfoodketens
      • Financiële Sector
      • Food
      • Foodretail
      • Health
    •   
      • Home
      • Hotelketens
      • Kids
      • Kledingwinkels
      • Koffie en Lunch
      • Marketplace
      • Media
      • Mobility
      • Restaurantketens
      • Thuiswerk
      • Touroperators
      • Vakantieplatformen
      • Verzekeraars
      • Woonbranche
    • Onderzoek
      • Behoefte
      • Brand tracking
      • Campagne meting
      • Communicatie
      • Concurrentie
      • Doelgroeponderzoek
      • Effectmeting
      • Haalbaarheid
      • Imago onderzoek
      • Koopgedrag
      • Klanttevredenheid
      • Merk
      • Merknaam testen
    •  
      • Monitoring
      • Naamsbekendheid
      • NPS
      • Positionering
      • PR
      • Pretest onderzoek
      • Prijsmeter
      • Product
      • Productontwikkeling
      • Representatief onderzoek
      • Sponsor effectmeting
      • Verpakking
  • Portfolio
  • Nieuws
  • Contact

Overzicht

  • You are here:
  • Home
  • Eerste én meest uitgebreide onderzoek naar marketplaces

Eerste én meest uitgebreide onderzoek naar marketplaces

  • 24 januari 2021

In februari introduceert Multiscope in samenwerking met de Hogeschool van Amsterdam de Marketplace Monitor. De Marketplace Monitor is het eerste én meest uitgebreide marktonderzoek naar bekendheid, gebruik en ervaring met online marktplaatsen in Nederland. Bestel nu het rapport met vermelding van de kortingscode MM21 om te profiteren van een introductiekorting van € 200. Deze aanbieding is geldig tot 7 februari 2021.

Wat kunt u verwachten?

Het e-commerce landschap in Nederland wordt in toenemende mate gedomineerd door marketplaces. De Marketplace Monitor geeft een duidelijk beeld van de populariteit, bestelfrequenties en tevredenheid met betrekking tot diverse marktplaatsen. De cijfers van meer dan 200 webwinkels staan in dit onderzoek.

Marketplace Monitor

Een groot aantal producten en diensten komen aan bod, waaronder boeken, elektronica, films, financiële producten, kleding, levensmiddelen, maaltijdbezorging, meubels, muziek, reizen, speelgoed, sport, verzorgingsproducten en voertuigen.

De Marketplace Monitor is relevant voor alle organisaties en bedrijven die direct of indirect betrokken zijn bij e-commerce. Denk hierbij onder andere aan retailers, productaanbieders en logistieke dienstverleners. Dit rapport is onmisbaar voor iedereen die de juiste strategische beslissingen wil maken in een snelgroeiende markt.

Zie voor alle informatie de website, inhoudsopgave of merken lijst.

Specificaties

  • Publicatie: Februari 2021
  • Pagina’s: ca. 80
  • Respondenten: 7.000
  • Merken: 200+
  • Prijs: € 1.295

Introductiekorting

Bestel de Marketplace Monitor voor 7 februari 2021 met een introductiekorting van
€ 200. Gebruik op het online bestelformulier de kortingscode MM21 om te profiteren van deze aanbieding. Het rapport kan dus tijdelijk worden besteld voor een prijs van € 1.095. Bij gebruik van de code wordt de korting automatisch in mindering gebracht op de factuur.

Meer informatie?

Bestel de Marketplace Monitor eenvoudig via de website. Neem voor vragen contact op met Yves Kistemaker (yves@multiscope.nl). U kunt natuurlijk ook bellen met 073-6212122. Hij informeert u graag over alle beschikbare informatie in het rapport

Deel:

Nieuwer

Introductie Duurzaam Wonen onderzoek

Ouder

80.000 thuislaadstations in Nederland
0 comments on Eerste én meest uitgebreide onderzoek naar marketplaces
Aanmelden voor Multiscope Nieuwsbrief
Categorieën
  • Bedrijf (54)
  • Blog (192)
  • Datasensai (3)
  • Diensten (160)
  • Kennis (1)
  • Markt (270)
  • Podcast (21)
Scroll

Multiscope

Havensingel 1a
5211 TX ´s-Hertogenbosch

info@multiscope.nl
073-6212122

Algemeen

kwantitatief onderzoek
marktcijfers
marktonderzoek
marktonderzoeksbureau
onderzoeksbureau
online onderzoek
begrippenlijst

Panels

b2b panel
consumentenpanel
klantenpanel
online panel
respondenten

Software

data analyse platform
data visualisatie platform
enquête software
marktonderzoek software
marktonderzoek tool
online rapportage

Onderzoek

behoefte onderzoek
brand tracking
communicatie onderzoek
campagne effectmeting
concurrentie onderzoek
doelgroeponderzoek
effectmeting
haalbaarheidsonderzoek
imago onderzoek
klanttevredenheidsonderzoek
koopgedrag
merk onderzoek
merknaam testen

 

monitoringsonderzoek
naamsbekendheid
net promoter score (NPS)
positioneringsonderzoek
PR-onderzoek
pretest onderzoek
prijsmeter
productonderzoek
productontwikkeling
representatief onderzoek
sponsor effectmeting
verpakkingsonderzoek

© 2025 Multiscope Marktonderzoek
Website by Shareforce
Multiscope gebruikt cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruikersgemak te verbeteren.    Prima!
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Noodzakelijk Altijd ingeschakeld

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Niet-noodzakelijke

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.