073-6212122

  • Over
  • Diensten
    • Oplossingen
      • B2B panel
      • Consumentenpanel
      • Data analyse
      • Data visualisatie
      • Enquête software
      • Marktpeiler
      • Respondenten
      • Begrippenlijst
    • Marktcijfers
      • Abonnementen
      • Aftersales
      • Autoverzekeringen
      • Car
      • Cryptovaluta
      • Dagattracties
      • Duurzaam Wonen
      • E-bike
      • E-Learning
      • Energieleveranciers
      • Fastfoodketens
      • Financiële Sector
      • Food
      • Foodretail
      • Health
    •   
      • Home
      • Hotelketens
      • Kids
      • Kledingwinkels
      • Koffie en Lunch
      • Marketplace
      • Media
      • Mobility
      • Restaurantketens
      • Thuiswerk
      • Touroperators
      • Vakantieplatformen
      • Verzekeraars
      • Woonbranche
    • Onderzoek
      • Behoefte
      • Brand tracking
      • Campagne meting
      • Communicatie
      • Concurrentie
      • Doelgroeponderzoek
      • Effectmeting
      • Haalbaarheid
      • Imago onderzoek
      • Koopgedrag
      • Klanttevredenheid
      • Merk
      • Merknaam testen
    •  
      • Monitoring
      • Naamsbekendheid
      • NPS
      • Positionering
      • PR
      • Pretest onderzoek
      • Prijsmeter
      • Product
      • Productontwikkeling
      • Representatief onderzoek
      • Sponsor effectmeting
      • Verpakking
  • Portfolio
  • Nieuws
  • Contact
  • Over
  • Diensten
    • Oplossingen
      • B2B panel
      • Consumentenpanel
      • Data analyse
      • Data visualisatie
      • Enquête software
      • Marktpeiler
      • Respondenten
      • Begrippenlijst
    • Marktcijfers
      • Abonnementen
      • Aftersales
      • Autoverzekeringen
      • Car
      • Cryptovaluta
      • Dagattracties
      • Duurzaam Wonen
      • E-bike
      • E-Learning
      • Energieleveranciers
      • Fastfoodketens
      • Financiële Sector
      • Food
      • Foodretail
      • Health
    •   
      • Home
      • Hotelketens
      • Kids
      • Kledingwinkels
      • Koffie en Lunch
      • Marketplace
      • Media
      • Mobility
      • Restaurantketens
      • Thuiswerk
      • Touroperators
      • Vakantieplatformen
      • Verzekeraars
      • Woonbranche
    • Onderzoek
      • Behoefte
      • Brand tracking
      • Campagne meting
      • Communicatie
      • Concurrentie
      • Doelgroeponderzoek
      • Effectmeting
      • Haalbaarheid
      • Imago onderzoek
      • Koopgedrag
      • Klanttevredenheid
      • Merk
      • Merknaam testen
    •  
      • Monitoring
      • Naamsbekendheid
      • NPS
      • Positionering
      • PR
      • Pretest onderzoek
      • Prijsmeter
      • Product
      • Productontwikkeling
      • Representatief onderzoek
      • Sponsor effectmeting
      • Verpakking
  • Portfolio
  • Nieuws
  • Contact

Overzicht

  • You are here:
  • Home
  • Vernieuwde editie Healthy Lifestyle Monitor

Vernieuwde editie Healthy Lifestyle Monitor

  • 8 juni 2023

Vandaag lanceert Multiscope de tweede editie van de Healthy Lifestyle Monitor, een grootschalig onderzoek naar de leefstijl van Nederlanders en de markt hieromheen. Bestel het rapport nu en krijg exclusieve kennis en up-to-date informatie over sportgedrag, voedingskeuzes, maatregelen om af te vallen, het gebruik en de bestedingen omtrent vitaminen en kruidensupplementen en het monitoren van de gezondheid.

Wat kunt u verwachten?

Om gezond ouder te worden en daarmee de druk op de zorg te verlagen zijn verschillende bedrijven, instanties en organisaties bezig om Nederlanders een gezonde leefstijl te laten hanteren. Maar zijn Nederlanders hier in de praktijk ook mee bezig? Dit rapport geeft inzicht in het sportgedrag, bewuste voedingskeuzes, het gebruik van vitaminen en kruidensupplementen, maatregelen om af te vallen en zelfmeting van de gezondheid. Daarnaast geeft het een duidelijk beeld van de doelgroep, hun motivaties en bestedingen en belangrijke sportaanbieders en merken in de markt. In deze editie is voor het eerst het gebruik van eiwitrijke supplementen gemeten. De resultaten in dit rapport geven u informatie om nog beter in te spelen op de behoeften van Nederlanders betreffende hun gezondheid.

Een groot aantal marktpartijen komt aan bod waaronder fitnessketens, supplementaanbieders, retailers en producenten van zelfmeetapparatuur. Dit rapport is relevant voor alle bedrijven en organisaties die direct of indirect betrokken zijn bij de gezondheid van Nederlanders op het gebied van beweging, voeding, supplementen of monitoring.

Zie voor meer informatie de website, inhoudsopgave en merkenlijst.

Enkele bevindingen uit het rapport

  • 40% Nederland monitort gezondheid
  • Nederlanders zijn minder gaan sporten
  • Ruim 80% Nederlanders maakt gezonde voedingskeuzes
  • Sportaanbieder stijgt in populariteit
  • Allround apparaten voor zelfmeting veel gebruikt

Specificaties

• Publicatie: Juni 2023
• Pagina’s: ca. 60
• Rapportage: PDF en hardcover
• Respondenten: ca. 5.226 (representatief voor Nederland)
• Prijs: €1.295
• Vragen: 40+
• Aanbieders: 50+

Wie gingen u voor?

Een groot aantal klanten vertrouwt op de Healthy Lifestyle Monitor als toonaangevende bron van marktinformatie. Vooraanstaande bedrijven kochten een of meerdere voorgaande edities van het rapport. Wilt u net als NL Actief, Vitaminstore, Smart Health, NewFysic en MCO Health bouwen op marktinformatie? Bestel dan nu uw persoonlijke exemplaar!

Meer informatie?

U kunt de Healthy Lifestyle Monitor bestellen via onze website. Bij vragen kunt u contact opnemen met Sven de Bruijn (sven@multiscope.nl). U kunt natuurlijk ook bellen met 073-6212122. Hij informeert u graag over alle beschikbare informatie in het rapport.

Deel:

Nieuwer

Alles over de markt van e-bikes en LEV’s

Ouder

Actuele status cryptomarkt
0 comments on Vernieuwde editie Healthy Lifestyle Monitor
Aanmelden voor Multiscope Nieuwsbrief
Categorieën
  • Bedrijf (54)
  • Blog (192)
  • Datasensai (3)
  • Diensten (160)
  • Kennis (1)
  • Markt (270)
  • Podcast (21)
Scroll

Multiscope

Havensingel 1a
5211 TX ´s-Hertogenbosch

info@multiscope.nl
073-6212122

Algemeen

kwantitatief onderzoek
marktcijfers
marktonderzoek
marktonderzoeksbureau
onderzoeksbureau
online onderzoek
begrippenlijst

Panels

b2b panel
consumentenpanel
klantenpanel
online panel
respondenten

Software

data analyse platform
data visualisatie platform
enquête software
marktonderzoek software
marktonderzoek tool
online rapportage

Onderzoek

behoefte onderzoek
brand tracking
communicatie onderzoek
campagne effectmeting
concurrentie onderzoek
doelgroeponderzoek
effectmeting
haalbaarheidsonderzoek
imago onderzoek
klanttevredenheidsonderzoek
koopgedrag
merk onderzoek
merknaam testen

 

monitoringsonderzoek
naamsbekendheid
net promoter score (NPS)
positioneringsonderzoek
PR-onderzoek
pretest onderzoek
prijsmeter
productonderzoek
productontwikkeling
representatief onderzoek
sponsor effectmeting
verpakkingsonderzoek

© 2025 Multiscope Marktonderzoek
Website by Shareforce
Multiscope gebruikt cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruikersgemak te verbeteren.    Prima!
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Noodzakelijk Altijd ingeschakeld

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Niet-noodzakelijke

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.