Bedrijf

Hoe optimaliseerde QiZiNi haar verpakkingen?

  • 14 juli 2015
QiZiNi is een specialist in broodjes, wraps, panini’s, tosti’s, salades etc. voor onderweg of thuis. QiZiNi is onder andere herkenbaar aan de driehoekvormige sandwiches die vaak verkrijgbaar zijn bij tankstations. Multiscope werd ingeschakeld voor een verpakkingsonderzoek omdat QiZiNi graag de nieuwe verpakkingsoncepten van sandwiches en broodjes wilde testen. Daarvoor werd gebruik gemaakt van het Multiscope […]

We verspillen te veel papier en onzekerheid bij Nederlanders

  • 3 juli 2015
Ook in de maand juni was Multiscope regelmatig in het nieuws. Zo bleek uit onderzoek in opdracht van Ricoh dat de helft van de gemaakte printjes weggegooid worden of zelfs op de printer blijven liggen. Het onderzoek over de impact van de vliegrampen leverde ook opmerkelijke resultaten op. Zo bleek dat ruim de helft van […]

Kapotte schermen en ergernissen op vakantie

  • 5 juni 2015
Multiscope was de afgelopen maand weer volop in het nieuws. Dit keer met een spraakmakend marktonderzoek over de smartphones. Zo bleek dat één op de tien Nederlanders met een kapot smartphonescherm rondloopt. Ook was er aandacht voor een onderzoek over de ergernissen op vakantie. Zo bleek zelfs dat vier op de tien vakantiegangers weleens een […]

Ruud Dankers versterkt Multiscope

  • 3 april 2015
Op 1 april heeft Ruud Dankers het team van Multiscope versterkt. Ruud is een fanatiek hockeyer in Heren 1 van Berkel-Enschot en golft graag. Hij is een marketeer in hart en nieren. Ruud neemt de marketing en sales van Multiscope op zich. Ruud heeft HBO Sport & Media gestudeerd in Tilburg. Zijn afstudeerstage heeft hij […]

Sporten met apps en alles on demand

  • 1 april 2015
Dat we in ons dagelijkse leven onafscheidelijk zijn van onze smartphone is algemeen bekend. Het marktonderzoek van Multiscope laat zien dat de smartphone ook bij onze sportactiviteiten een evidente rol speelt. Het gebruik van apps en activity trackers tijdens het sporten wordt populairder, en sporten met een smartphone op zak of wearable om de pols […]

Multiscope In ’t nieuws – februari 2015

  • 3 maart 2015
Weg met Facebook, ruilen van baan en de wereld ontdekken! Het marktonderzoek dat Multiscope voor verschillende opdrachtgevers in de maand februari 2015 heeft uitgevoerd heeft te maken met verandering, ergernissen en terughoudendheid. Het marktonderzoek geeft een interessant beeld van de gedragingen van Nederlandse consumenten. Zowel in een werksituatie als in de privé-sfeer. Nederlanders willen verandering. […]

Multiscope In ’t nieuws – januari 2015

  • 30 januari 2015
Pech op de ski’s en frustratie in auto De afgelopen maand heeft Multiscope weer voor verschillende opdrachtgevers marktonderzoek uitgevoerd. Januari 2015 was de maand van sneeuw en ijs. Althans, wat betreft het marktonderzoek. Dit marktonderzoek geeft boeiende inzichten in het gedrag van de Nederlandse consument. Uit onderzoek blijkt dat bijna de helft van de jongeren […]

Multiscope In ’t nieuws – december 2014

  • 16 januari 2015
Een digitale kerstgroet, een elektrische auto onder de boom en werkstress in de vakantie Het marktonderzoek dat Multiscope de afgelopen maand in opdracht van diverse opdrachtgevers heeft uitgevoerd stond dit keer in het teken van de feestdagen. Het marktonderzoek geeft interessante inzichten in het consumentengedrag van de Nederlander. Een kerstgroet wordt veelal digitaal overgebracht, maar […]

Multiscope In ’t nieuws – oktober

  • 30 oktober 2014
Tablets in de keuken, Internetten op vakantie en de smartwatch is populair, maar de Google Glass niet Het marktonderzoek dat Multiscope de afgelopen maanden in opdracht van diverse opdrachtgevers heeft uitgevoerd zat vol met technologie. Het marktonderzoek geeft interessante inzichten. Tablets en smartphones zijn steeds meer gemeengoed, maar er blijkt nog steeds een digi-vrije zone […]