073-6212122

  • Over
  • Diensten
    • Oplossingen
      • B2B panel
      • Consumentenpanel
      • Data analyse
      • Data visualisatie
      • Enquête software
      • Marktpeiler
      • Respondenten
      • Begrippenlijst
    • Marktcijfers
      • Abonnementen
      • Aftersales
      • Autoverzekeringen
      • Car
      • Cryptovaluta
      • Dagattracties
      • Duurzaam Wonen
      • E-bike
      • E-Learning
      • Energieleveranciers
      • Fastfoodketens
      • Financiële Sector
      • Food
      • Foodretail
      • Health
    •   
      • Home
      • Hotelketens
      • Kids
      • Kledingwinkels
      • Koffie en Lunch
      • Marketplace
      • Media
      • Mobility
      • Restaurantketens
      • Thuiswerk
      • Touroperators
      • Vakantieplatformen
      • Verzekeraars
      • Woonbranche
    • Onderzoek
      • Behoefte
      • Brand tracking
      • Campagne meting
      • Communicatie
      • Concurrentie
      • Doelgroeponderzoek
      • Effectmeting
      • Haalbaarheid
      • Imago onderzoek
      • Koopgedrag
      • Klanttevredenheid
      • Merk
      • Merknaam testen
    •  
      • Monitoring
      • Naamsbekendheid
      • NPS
      • Positionering
      • PR
      • Pretest onderzoek
      • Prijsmeter
      • Product
      • Productontwikkeling
      • Representatief onderzoek
      • Sponsor effectmeting
      • Verpakking
  • Portfolio
  • Nieuws
  • Contact
  • Over
  • Diensten
    • Oplossingen
      • B2B panel
      • Consumentenpanel
      • Data analyse
      • Data visualisatie
      • Enquête software
      • Marktpeiler
      • Respondenten
      • Begrippenlijst
    • Marktcijfers
      • Abonnementen
      • Aftersales
      • Autoverzekeringen
      • Car
      • Cryptovaluta
      • Dagattracties
      • Duurzaam Wonen
      • E-bike
      • E-Learning
      • Energieleveranciers
      • Fastfoodketens
      • Financiële Sector
      • Food
      • Foodretail
      • Health
    •   
      • Home
      • Hotelketens
      • Kids
      • Kledingwinkels
      • Koffie en Lunch
      • Marketplace
      • Media
      • Mobility
      • Restaurantketens
      • Thuiswerk
      • Touroperators
      • Vakantieplatformen
      • Verzekeraars
      • Woonbranche
    • Onderzoek
      • Behoefte
      • Brand tracking
      • Campagne meting
      • Communicatie
      • Concurrentie
      • Doelgroeponderzoek
      • Effectmeting
      • Haalbaarheid
      • Imago onderzoek
      • Koopgedrag
      • Klanttevredenheid
      • Merk
      • Merknaam testen
    •  
      • Monitoring
      • Naamsbekendheid
      • NPS
      • Positionering
      • PR
      • Pretest onderzoek
      • Prijsmeter
      • Product
      • Productontwikkeling
      • Representatief onderzoek
      • Sponsor effectmeting
      • Verpakking
  • Portfolio
  • Nieuws
  • Contact

Overzicht

  • You are here:
  • Home
  • Scores van kledingwinkels in één benchmark rapport

Scores van kledingwinkels in één benchmark rapport

  • 4 juni 2024

Vandaag introduceren we de Nationale Benchmark Kledingwinkels. Dit rapport is een grootschalig onderzoek onder bijna 5.200 consumenten en bevat de meest recente informatie over reclame, naamsbekendheid, bezoek, besteding, NPS en loyaliteit in de Nederlandse markt voor kledingwinkels.

Wat kunt u verwachten?

Kledingkopers kiezen steeds meer voor fast fashion. Fysieke winkels hebben het moeilijk omdat het aantal webshops snel groeit. Daarom is het belangrijk voor kledingwinkels om op te vallen en hun doelgroep beter te begrijpen. Consumenten hebben steeds meer keuze door de opkomst van online winkels. Desondanks blijft een grote groep gehecht aan de ervaring en service van een fysieke winkel. Maar welke kledingwinkels slagen er nu in om op te vallen in deze levendige markt en klanten voor zich te winnen?

De Nationale Benchmark Kledingwinkels vergelijkt de grootste fysieke en online kledingwinkels van Nederland aan de hand van maar liefst 14 prestatie-indicatoren. Hiermee kunnen we niet alleen de algehele populariteit meten, maar ook de prestaties op belangrijke indicatoren in de gehele ‘brand funnel’ vergelijken.

Nationale Benchmark Kledingwinkels

Een groot aantal kledingwinkels en webshops komen aan bod waaronder ABOUT YOU, Amazon, Bol.com, Bonprix, C&A, de Bijenkorf, Esprit, Gerry Weber, H&M, HEMA, Hunkemöller, JACK & JONES, Jeans Centre, MS Mode, ONLY, OPEN32, OTTO, Primark, Scapino, SHEIN, Shoeby, Takko Fashion, terStal, The Sting, Van Dal mannenmode, Van Uffelen, VERO MODA, WE fashion, Wehkamp, Wibra, Zalando, Zara en Zeeman.

Dit rapport biedt interessante inzichten voor iedereen in deze markt die zijn eigen prestaties wil vergelijken met die van de grootste spelers. Het is waardevol voor internationale, landelijke en regionale retailketens, e-commerce spelers, leveranciers, investeerders en marketeers. Het rapport bevat niet alleen een volledig overzicht van de markt, maar ook een specifieke pagina voor elke kledingwinkel.

Voor alle informatie over het rapport kunt u de website, inhoudsopgave of merkenlijst bekijken.

Enkele bevindingen uit het rapport

• Gemiddelde vrouw spendeert €845 aan kleding
• TV belangrijkste reclamekanaal
• Prijs is de belangrijkste keuzereden
• Fysieke winkels scoren hoger op NPS

Specificaties

• Pagina’s: ca. 90
• Rapportage: PDF en hardcover
• Respondenten: ca. 5.200
• Prijs: €1.995
• Vragen: 15+ per kledingwinkel
• Aanbieders: 30+

Meer informatie

De Nationale Benchmark Kledingwinkels is eenvoudig te bestellen via onze website. Neem voor vragen contact op met Sven de Bruijn (sven@multiscope.nl). U kunt natuurlijk ook bellen naar 073-6212122. Hij informeert u graag over alle beschikbare informatie in het rapport.

Deel:

Nieuwer

81% laat onderhoudsbeurt e-bike uitvoeren

Ouder

De E-commerce markt blijft groeien
0 comments on Scores van kledingwinkels in één benchmark rapport
Aanmelden voor Multiscope Nieuwsbrief
Categorieën
  • Bedrijf (54)
  • Blog (192)
  • Datasensai (3)
  • Diensten (160)
  • Kennis (1)
  • Markt (270)
  • Podcast (21)
Scroll

Multiscope

Havensingel 1a
5211 TX ´s-Hertogenbosch

info@multiscope.nl
073-6212122

Algemeen

kwantitatief onderzoek
marktcijfers
marktonderzoek
marktonderzoeksbureau
onderzoeksbureau
online onderzoek
begrippenlijst

Panels

b2b panel
consumentenpanel
klantenpanel
online panel
respondenten

Software

data analyse platform
data visualisatie platform
enquête software
marktonderzoek software
marktonderzoek tool
online rapportage

Onderzoek

behoefte onderzoek
brand tracking
communicatie onderzoek
campagne effectmeting
concurrentie onderzoek
doelgroeponderzoek
effectmeting
haalbaarheidsonderzoek
imago onderzoek
klanttevredenheidsonderzoek
koopgedrag
merk onderzoek
merknaam testen

 

monitoringsonderzoek
naamsbekendheid
net promoter score (NPS)
positioneringsonderzoek
PR-onderzoek
pretest onderzoek
prijsmeter
productonderzoek
productontwikkeling
representatief onderzoek
sponsor effectmeting
verpakkingsonderzoek

© 2025 Multiscope Marktonderzoek
Website by Shareforce
Multiscope gebruikt cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruikersgemak te verbeteren.    Prima!
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Noodzakelijk Altijd ingeschakeld

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Niet-noodzakelijke

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.