Inloggen: | Panellid

Effectmeting

Met een effectmeting stelt u vast of bijvoorbeeld een wijziging in uw bedrijfsvoering of een marketingcampagne het gewenste effect heeft gehad. U vergelijkt de huidige situatie met de oude situatie. Daarbij stelt u de vraag of de verandering die u gemaakt heeft, er voor gezorgd heeft dat het doel dat u voor ogen had, ook daadwerkelijk bereikt is.

Om daar achter te komen, helpt Multiscope u met het meten van de resultaten van de verandering. Voor zo’n onderzoek zijn vaak 2 metingen nodig. Eerst wordt de huidige situatie gemeten door middel van een 0-meting. Na afloop van uw campagne of enige tijd na de wijziging in de bedrijfsvoering voeren we een 1-meting uit en stellen we vast of er een significant verschil is tussen de eerste en tweede meting. Op deze manier ontdekken we of het gewenste effect is bereikt.

Een effectmeting kan worden gebruikt als monitoringsonderzoek. We kunnen het onderzoek periodiek uitvoeren om ontwikkelingen of trends te volgen. Denk bijvoorbeeld aan uw klanttevredenheid of om de effecten van wijzigingen in uw beleid te monitoren. We spreken met u de frequentie en het aantal respondenten af, en zullen gedurende een afgesproken periode meerdere metingen verrichten. Zo ziet u het effect tussen de verschillende situaties.

Demo

Met Socratos voert u zelf uw onderzoek uit. Van het werven van panelleden tot en met het maken van rapportages!
Vraag demo aan

Offerte

Via diverse panels brengt Multiscope u in contact met de juiste consumenten en zakelijke beslissers!
Vraag een vrijblijvende offerte aan

Offerte

Via diverse panels brengt Multiscope u in contact met de juiste consumenten en zakelijke beslissers. Zowel nationaal als internationaal.
Vraag een vrijblijvende offerte aan

Aanvragen

Download het bestelformulier, vul uw contactgegevens in en geef de vragen door die u mee wilt laten lopen.
Donwnload het bestelformulier

Interesse in een pilot?

Wilt u deelnemen aan de pilot en de mogelijkheden voor uw organisatie verkennen? Maak dan een afspraak.
Neem contact op

Meer weten?

Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van online klantenpanels voor uw organisatie?
Neem contact op

Bestel rapport

Wilt u dit volledige rapport bestellen? Maak dan gebruik van het bestelformulier.
Bestel formulier

Bestel rapport

Wilt u dit volledige rapport bestellen? Maak dan gebruik van het bestelformulier.
Bestel formulier

Bestel rapport

Wilt u dit volledige rapport bestellen? Maak dan gebruik van het bestelformulier.
Bestel formulier

    Waarom Multiscope?

    Specialist
    Jarenlange ervaring in Media & Technologie

    Verklarend
    Naast cijfers inzicht in de belangrijke waarom vraag.

    Value for money
    Uitgebreid rapport op basis van grote steekproef (n=6.000).

    Klantgericht
    Snelle opvolging bij aanvullende vragen.

    Participeer
    Denk mee over de opzet.

    Waarom Multiscope?

    Specialist
    Jarenlange ervaring in online marktonderzoek

    Verklarend
    Naast cijfers inzicht in de belangrijke waarom vraag.

    Value for money
    Uitgebreid rapport op basis van grote steekproef.

    Klantgericht
    Snelle opvolging bij aanvullende vragen.

    Participeer
    Denk mee over de opzet.

    Christophe Renders

    Christophe Renders
Stuur een e-mail
073-6212122
Bekijk Christophe Renders' profiel op LinkedIn

    Bob de Vries

    Bob de Vries
Stuur een e-mail
073-6212122
Bekijk Bob de Vries' profiel op LinkedIn

    Klanten

  • Bol.com
  • VGZ
  • ONVZ
  • Conrad
  • Eneco
  • KPMG
  • Allianz

    Klanten

  • Bol.com
  • Omroep Brabant
  • T-Mobile
  • NTR
  • Persgroep
  • Berenschot
  • Reggefiber
  • Entertainment One
  • ANWB
  • Honeywell

    Klanten

  • Ditzo
  • VGZ
  • ASR
  • ONVZ
  • Catharina Ziekenhuis
  • Honeywell

    Klanten

  • Eneco
  • AVM
  • KPMG
  • Technische Unie
  • Allianz
  • VGZ
  • Conrad
  • Qurrent
  • "KPI 1"

  • "KPI 2"

  • "KPI 3"

  • "KPI 4"

Start gratis

Voer zelf online marktonderzoek uit! Socratos heeft verschillende licentievormen. Kijk hier welke voor u het meest geschikt is.
Start gratis

Demo

Stap in de toekomst van realtime consumentendata en pak het momentum in een snel veranderende wereld!
Vraag demo aan

Voordelen

  • Volledige controle over het onderzoeksproces
  • Snel en eenvoudig enquêtes opstellen
  • Meer dan 50 vraagtypes
  • 24/7 tot uw beschikking

Voordelen

  • Analyse per doelgroep
  • Overzichtelijke dashboards
  • Voor ieder budget
  • 24/7 tot uw beschikking

Bart Roozen

Bart Roozen Stuur een e-mail
073-6212122
Bekijk Bart Roozens profiel op LinkedIn

John Kivit

John Kivit Stuur een e-mail
073-6212122
Bekijk John Kivits profiel op LinkedIn

Kennisdocumenten

Kennisdocumenten

Kennisdocumenten

    Klanten

  • AM
  • D66
  • Dynamic Concepts
  • Een Vandaag
  • Foodstep
  • Intelligence Group
  • iVOX
  • MKB Nederland
  • Partoer
  • Provinsje Fryslân
  • Radar
  • ZLTO

Klanten

  • Allianz
  • Autoscout24
  • Blauw Research
  • Bol.com
  • Bolsius
  • Bovag
  • C&A
  • Coca-Cola
  • Gemeente Den Haag
  • E-Matching
  • Eneco
  • Erasmus Universiteit
  • Exact
  • De Goudse Verzekeringen
  • Hogeschool van Amsterdam
  • Iens.nl
  • Kobalt
  • Libema
  • LUMC
  • Microsoft
  • Nieuws.nl
  • Omroep West
  • Pepsico
  • Philips
  • Prins & Dingemanse
  • Rabobank
  • Reed Business
  • Securitas
  • Sky Radio
  • Survey Sampling International
  • T-Mobile
  • Telecombinatie
  • Travix
  • Universiteit van Amsterdam

Nieuwsbrief

Het laatste nieuws van Multiscope in uw inbox ontvangen

Blogs over effectmeting:

De Smart Food Monitor, hét onderzoek naar cijfers en trends in food retail Nederland