Inloggen: | Panellid

Prijsmeter

De prijs van een product of dienst is één van de belangrijkste elementen binnen de marketingmix. De prijsmeter methode (ook wel: methode van Westendorp) is speciaal ontwikkeld om de waardeperceptie van producten en diensten te meten vanuit het oogpunt van de consument of afnemer. Met de methode is het mogelijk om de prijselasticiteit van een product of dienst te bepalen en de omzet te voorspellen bij verschillende prijsniveaus.

Het kiezen van de juiste prijsstelling is waarschijnlijk een van de meest complexe processen binnen de marketing. U wilt uzelf natuurlijk niet uit de markt prijzen door een te hoge prijsstelling. Een te lage prijsstelling kan daarentegen uw winstmarge in gevaar brengen of tot gevolg hebben dat potentiële afnemers gaan twijfelen aan de kwaliteit.

De prijsmeter methode concentreert zich op de koopbereidheid van uw doelgroep. Het biedt u een glashelder inzicht in het proces van waardebepaling vanuit de doelgroep. Met uw kostprijs en concurrentie in het achterhoofd kunt u na het uitvoeren van een prijsmeter onderzoek daarom ook snel de juiste keuzes maken. U kunt meer lezen over de prijsmeter methode in ons kennisdocument.

Demo

Met Socratos voert u zelf uw onderzoek uit. Van het werven van panelleden tot en met het maken van rapportages!
Vraag demo aan

Offerte

Via diverse panels brengt Multiscope u in contact met de juiste consumenten en zakelijke beslissers!
Vraag een vrijblijvende offerte aan

Offerte

Via diverse panels brengt Multiscope u in contact met de juiste consumenten en zakelijke beslissers. Zowel nationaal als internationaal.
Vraag een vrijblijvende offerte aan

Aanvragen

Download het bestelformulier, vul uw contactgegevens in en geef de vragen door die u mee wilt laten lopen.
Donwnload het bestelformulier

Interesse in een pilot?

Wilt u deelnemen aan de pilot en de mogelijkheden voor uw organisatie verkennen? Maak dan een afspraak.
Neem contact op

Meer weten?

Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van online klantenpanels voor uw organisatie?
Neem contact op

Bestel rapport

Wilt u dit volledige rapport bestellen? Maak dan gebruik van het bestelformulier.
Bestel formulier

Bestel rapport

Wilt u dit volledige rapport bestellen? Maak dan gebruik van het bestelformulier.
Bestel formulier

Bestel rapport

Wilt u dit volledige rapport bestellen? Maak dan gebruik van het bestelformulier.
Bestel formulier

    Waarom Multiscope?

    Specialist
    Jarenlange ervaring in Media & Technologie

    Verklarend
    Naast cijfers inzicht in de belangrijke waarom vraag.

    Value for money
    Uitgebreid rapport op basis van grote steekproef (n=6.000).

    Klantgericht
    Snelle opvolging bij aanvullende vragen.

    Participeer
    Denk mee over de opzet.

    Waarom Multiscope?

    Specialist
    Jarenlange ervaring in online marktonderzoek

    Verklarend
    Naast cijfers inzicht in de belangrijke waarom vraag.

    Value for money
    Uitgebreid rapport op basis van grote steekproef.

    Klantgericht
    Snelle opvolging bij aanvullende vragen.

    Participeer
    Denk mee over de opzet.

    Christophe Renders

    Christophe Renders
Stuur een e-mail
073-6212122
Bekijk Christophe Renders' profiel op LinkedIn

    Bob de Vries

    Bob de Vries
Stuur een e-mail
073-6212122
Bekijk Bob de Vries' profiel op LinkedIn

    Klanten

  • Bol.com
  • VGZ
  • ONVZ
  • Conrad
  • Eneco
  • KPMG
  • Allianz

    Klanten

  • Bol.com
  • Omroep Brabant
  • T-Mobile
  • NTR
  • Persgroep
  • Berenschot
  • Reggefiber
  • Entertainment One
  • ANWB
  • Honeywell

    Klanten

  • Ditzo
  • VGZ
  • ASR
  • ONVZ
  • Catharina Ziekenhuis
  • Honeywell

    Klanten

  • Eneco
  • AVM
  • KPMG
  • Technische Unie
  • Allianz
  • VGZ
  • Conrad
  • Qurrent
  • "KPI 1"

  • "KPI 2"

  • "KPI 3"

  • "KPI 4"

Start gratis

Voer zelf online marktonderzoek uit! Socratos heeft verschillende licentievormen. Kijk hier welke voor u het meest geschikt is.
Start gratis

Demo

Stap in de toekomst van realtime consumentendata en pak het momentum in een snel veranderende wereld!
Vraag demo aan

Voordelen

  • Volledige controle over het onderzoeksproces
  • Snel en eenvoudig enquêtes opstellen
  • Meer dan 50 vraagtypes
  • 24/7 tot uw beschikking

Voordelen

  • Analyse per doelgroep
  • Overzichtelijke dashboards
  • Voor ieder budget
  • 24/7 tot uw beschikking

Bart Roozen

Bart Roozen Stuur een e-mail
073-6212122
Bekijk Bart Roozens profiel op LinkedIn

John Kivit

John Kivit Stuur een e-mail
073-6212122
Bekijk John Kivits profiel op LinkedIn

Kennisdocumenten

Kennisdocumenten

Kennisdocumenten

    Klanten

  • AM
  • D66
  • Dynamic Concepts
  • Een Vandaag
  • Foodstep
  • Intelligence Group
  • iVOX
  • MKB Nederland
  • Partoer
  • Provinsje Fryslân
  • Radar
  • ZLTO

Klanten

  • Allianz
  • Autoscout24
  • Blauw Research
  • Bol.com
  • Bolsius
  • Bovag
  • C&A
  • Coca-Cola
  • Gemeente Den Haag
  • E-Matching
  • Eneco
  • Erasmus Universiteit
  • Exact
  • De Goudse Verzekeringen
  • Hogeschool van Amsterdam
  • Iens.nl
  • Kobalt
  • Libema
  • LUMC
  • Microsoft
  • Nieuws.nl
  • Omroep West
  • Pepsico
  • Philips
  • Prins & Dingemanse
  • Rabobank
  • Reed Business
  • Securitas
  • Sky Radio
  • Survey Sampling International
  • T-Mobile
  • Telecombinatie
  • Travix
  • Universiteit van Amsterdam

Nieuwsbrief

Het laatste nieuws van Multiscope in uw inbox ontvangen

De Smart Food Monitor, hét onderzoek naar cijfers en trends in food retail Nederland