Inloggen: | Panellid

Online panel

Multiscope heeft meerdere panels beschikbaar voor marktonderzoek. Ons grootste panel is het consumentenpanel wat bestaat uit meer dan 140.000 panelleden. U kunt dit panel vragen stellen over de meest uiteenlopende onderzoeken. Ook beschikken wij over een B2B-panel met ongeveer 55.000 leden. Dit panel is geschikt om onderzoek te doen in de zakelijke markt. Naast deze panels hebben wij 7 doelgroepen panels. Van de leden van deze panels zijn al meerdere achtergrondkenmerken op verschillende gebieden bekend.

Uit al onze panels kunnen wij representatieve steekproeven voor u selecteren. Dit kan representatief voor Nederland zijn, maar vaak ook regionaal. Wij hanteren hierbij de Gouden Standaard zoals die door branchevereniging MOA is vastgesteld.

Wij zorgen er voor dat uw onderzoek verloopt zoals u dat wenst. Terwijl u zonder zorgen uw resultaat tegemoet ziet, richten wij onze focus op de kwaliteit, snelheid en een haarscherpe selectie.

Panelbeheer

Onze panels zijn opgebouwd door samenwerking met een aantal grote websites, waaronder www.funda.nl, www.routenet.nl en www.9292.nl. Op doorlopende basis voeren we pro-actief panelmanagement uit waarbij we de achtergrondkenmerken verrijken en inactieve panelleden opschonen.

We waken voor overbelasting door panelleden maximaal tien keer per jaar te benaderen. Dankzij de uitgebreide achtergrondkenmerken nodigen we deelnemers alleen uit wanneer zij tot de onderzoeksdoelgroep horen. Daarnaast zetten wij onze panels alleen in voor marktonderzoeksdoeleinden.

Leden

rapportRegelmatig onderzoek onder panelleden leert ons veel over hun motieven. De belangrijkste drijfveren om deel te nemen zijn:

1. Invloed uitoefenen (35%)
2. Nieuwsgierigheid (25%)
3. Beloning (22%)

Door middel van een uitgekiend loyalty systeem zorgen we voor een gezonde motivatie bij onze panelleden. Wij zorgen er voor dat hun online stem wordt gehoord. Veel Nederlanders zijn namelijk uitsluitend nog maar online te bereiken voor deelname aan marktonderzoek. Een groot deel (44%) van de Multiscope panelleden zegt niet (meer) aan andere vormen van marktonderzoek mee te werken.

Panelleden schrijven in via een dubbele ´opt-in´ registratie. Multiscope garandeert de anonimiteit en privacy van respondenten en heeft haar panels aangemeld bij het College bescherming persoonsgegevens.

Risicovrij

Panelonderzoek via Multiscope is risicovrij. Wij bieden u de volgende drie zekerheden:
    1. Responsgarantie
    2. Vaste prijs
    3. Vaste opleverdatum
Deze zekerheden voorkomen vervelende verrassingen achteraf en zorgen er voor dat u vooraf 100% duidelijkheid hebt over de kosten van een onderzoek.

Kwaliteit

Via onze panels kunt u voor nagenoeg iedere doelgroep een representatief onderzoek uitvoeren. Door de omvang en de uitgebreide selectiemogelijkheden kunnen we altijd de juiste steekproef trekken.

Afhankelijk van het onderwerp, de lengte van de vragenlijst en de onderzoeksdoelgroep is de respons binnen onze panels tussen de 20% en 60%. Verbluffend is de snelheid van de respons. De helft van de respons komt vaak binnen 24 uur binnen, waardoor we uw veldwerktrajecten over het algemeen binnen enkele dagen tot een week afronden.

Een belangrijk voordeel van online enquêtes is dat respondenten meewerken op een tijdstip dat zij geschikt achten. Daardoor bent u verzekerd van serieuze en betrouwbare antwoorden waar men de tijd voor neemt.

Demo

Met Socratos voert u zelf uw onderzoek uit. Van het werven van panelleden tot en met het maken van rapportages!
Vraag demo aan

Offerte

Via diverse panels brengt Multiscope u in contact met de juiste consumenten en zakelijke beslissers!
Vraag een vrijblijvende offerte aan

Offerte

Via diverse panels brengt Multiscope u in contact met de juiste consumenten en zakelijke beslissers. Zowel nationaal als internationaal.
Vraag een vrijblijvende offerte aan

Aanvragen

Download het bestelformulier, vul uw contactgegevens in en geef de vragen door die u mee wilt laten lopen.
Donwnload het bestelformulier

Interesse in een pilot?

Wilt u deelnemen aan de pilot en de mogelijkheden voor uw organisatie verkennen? Maak dan een afspraak.
Neem contact op

Meer weten?

Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van online klantenpanels voor uw organisatie?
Neem contact op

Bestel rapport

Wilt u dit volledige rapport bestellen? Maak dan gebruik van het bestelformulier.
Bestel formulier

Bestel rapport

Wilt u dit volledige rapport bestellen? Maak dan gebruik van het bestelformulier.
Bestel formulier

Bestel rapport

Wilt u dit volledige rapport bestellen? Maak dan gebruik van het bestelformulier.
Bestel formulier

    Waarom Multiscope?

    Specialist
    Jarenlange ervaring in Media & Technologie

    Verklarend
    Naast cijfers inzicht in de belangrijke waarom vraag.

    Value for money
    Uitgebreid rapport op basis van grote steekproef (n=6.000).

    Klantgericht
    Snelle opvolging bij aanvullende vragen.

    Participeer
    Denk mee over de opzet.

    Waarom Multiscope?

    Specialist
    Jarenlange ervaring in online marktonderzoek

    Verklarend
    Naast cijfers inzicht in de belangrijke waarom vraag.

    Value for money
    Uitgebreid rapport op basis van grote steekproef.

    Klantgericht
    Snelle opvolging bij aanvullende vragen.

    Participeer
    Denk mee over de opzet.

Bart Roozen

Bart Roozen Stuur een e-mail
073-6212122
Bekijk Bart Roozens profiel op LinkedIn

    Christophe Renders

    Christophe Renders
Stuur een e-mail
073-6212122
Bekijk Christophe Renders' profiel op LinkedIn

    Bob de Vries

    Bob de Vries
Stuur een e-mail
073-6212122
Bekijk Bob de Vries' profiel op LinkedIn

    Klanten

  • Bol.com
  • VGZ
  • ONVZ
  • Conrad
  • Eneco
  • KPMG
  • Allianz

    Klanten

  • Bol.com
  • Omroep Brabant
  • T-Mobile
  • NTR
  • Persgroep
  • Berenschot
  • Reggefiber
  • Entertainment One
  • ANWB
  • Honeywell

    Klanten

  • Ditzo
  • VGZ
  • ASR
  • ONVZ
  • Catharina Ziekenhuis
  • Honeywell

    Klanten

  • Eneco
  • AVM
  • KPMG
  • Technische Unie
  • Allianz
  • VGZ
  • Conrad
  • Qurrent
  • "KPI 1"

  • "KPI 2"

  • "KPI 3"

  • "KPI 4"

Start gratis

Voer zelf online marktonderzoek uit! Socratos heeft verschillende licentievormen. Kijk hier welke voor u het meest geschikt is.
Start gratis

Demo

Stap in de toekomst van realtime consumentendata en pak het momentum in een snel veranderende wereld!
Vraag demo aan

Voordelen

  • Volledige controle over het onderzoeksproces
  • Snel en eenvoudig enquêtes opstellen
  • Meer dan 50 vraagtypes
  • 24/7 tot uw beschikking

Voordelen

  • Analyse per doelgroep
  • Overzichtelijke dashboards
  • Voor ieder budget
  • 24/7 tot uw beschikking

John Kivit

John Kivit Stuur een e-mail
073-6212122
Bekijk John Kivits profiel op LinkedIn

Kennisdocumenten

Kennisdocumenten

Kennisdocumenten

    Klanten

  • AM
  • D66
  • Dynamic Concepts
  • Een Vandaag
  • Foodstep
  • Intelligence Group
  • iVOX
  • MKB Nederland
  • Partoer
  • Provinsje Fryslân
  • Radar
  • ZLTO

Klanten

  • Allianz
  • Autoscout24
  • Blauw Research
  • Bol.com
  • Bolsius
  • Bovag
  • C&A
  • Coca-Cola
  • Gemeente Den Haag
  • E-Matching
  • Eneco
  • Erasmus Universiteit
  • Exact
  • De Goudse Verzekeringen
  • Hogeschool van Amsterdam
  • Iens.nl
  • Kobalt
  • Libema
  • LUMC
  • Microsoft
  • Nieuws.nl
  • Omroep West
  • Pepsico
  • Philips
  • Prins & Dingemanse
  • Rabobank
  • Reed Business
  • Securitas
  • Sky Radio
  • Survey Sampling International
  • T-Mobile
  • Telecombinatie
  • Travix
  • Universiteit van Amsterdam

Nieuwsbrief

Het laatste nieuws van Multiscope in uw inbox ontvangen

Blogs over online panel:

  Smart Home Monitor: het onderzoek naar de status van domotica in Nederland