Merkenpanel
- Auto (31 merken)
- Bank (23 merken)
- Bier (29 merken)
- Bouwmarkt (14 merken)
- Energie (32 merken)
- Goede doelen (33 merken)
- Internet provider (17 merken)
- Kabelmaatschappij (20 merken)
- Krant (27 merken)
- Loterij (16 merken)
- Politieke partij (12 merken)
- Sigaretten (27 merken)
- Supermarkt (23 merken)
- Tankstation (23 merken)
- Telecom provider (24 merken)
- TV gids (15 merken)
- Waterleidingmaatschappij (14 merken)
- Zorgverzekeraar (36 merken)
Met het merkenpanel is het mogelijk uw doelgroep voor online marktonderzoek zo te selecteren dat uw steekproef bestaat uit alleen maar mensen die uw eigen merk kennen, of juist diegene die een voorkeur hebben voor uw concurrent. Waarom maken ze de keuze voor een bepaald merk, welk gevoel hebben ze er bij? Hét panel om eens diepgaand onderzoek naar merkvoorkeuren.
Onderzoek via de online panels van Multiscope biedt u de volgende voordelen:

Nieuwsgierig geworden naar de voordelen van ons Merkenpanel? Neem dan contact op of vraag direct een vrijblijvende offerte aan.