Hoe onze klanten zelfstandig onderzoek doen

Socratos is dé applicatie voor het uitvoeren van online marktonderzoek en het beheren van een online klantpanel. Met Socratos is het mogelijk het gehele onderzoeksproces van begin tot eind zelfstandig uit te voeren. Eén van onze gebruikers met een eigen online panel is ThiemeMeulenhoff.

ThiemeMeulenhoff heeft als doelstelling om innovatieve technologie te verbinden met slimme leerontwerpen en gedidactiseerde inhoud. Men streeft naar het vernieuwen van het leren, samen met scholen en docenten, op een manier die leren leuker maakt.

ThiemeMeulenhoff en Socratos

Om de doelstellingen te behalen streeft ThiemeMeulenhoff naar een directe samenwerking met professionals uit het werkveld. Socratos stelt ThiemeMeulenhoff in staat om deze samenwerking tot stand te brengen via een eigen panel. ThiemeMeulenhoff biedt professionals de mogelijkheid om lid te worden van het panel. Dit panel is volledig in eigen beheer van ThiemeMeulenhoff. Via het panel worden nieuwe lesstoffen geëvalueerd en nieuwe ideeën getoetst. Vragenlijsten zijn opgesteld in de huisstijl van ThiemeMeulenhoff. De layout geeft een professionele uitstraling.

Meer weten?

Naast ThiemeMeulenhoff zijn er nog meer gebruikers die op hun eigen manier gebruik maken van Socratos. Wilt u meer weten over de mogelijkheden van Socratos of een gratis demo aanvragen? Neem dan contact met op Bart Roozen via 073-6212122 of bart@multiscope.nl.

- 2016