Portfolio

Website van het Jaar

Multiscope is sinds 2017 samen met Emerce verantwoordelijk voor de Website van het Jaar verkiezing. De Website van het Jaar verkiezing is de jaarlijkse online publieksprijs voor de beste en populairste websites in Nederland. Het Nederlandse publiek stemt ieder jaar op hun favoriete websites. Daarbij wordt naar een oordeel gevraagd over het ontwerp, de inhoud […]


bekijk

B2B E-commerce Markt Monitor

In opdracht van PostNL en Thuiswinkel.org hebben we de eerste B2B E-commerce Markt Monitor uitgevoerd, een grootschalig onderzoek naar het gedrag en de voorkeuren van zakelijke online bestellers in Nederland. In totaal werden daarbij meer dan 5.400 werknemers ondervraagd uit het B2B panel van Multiscope. De marktmonitor is een jaarlijks onderzoek om naast de consumenteneditie […]


bekijk

bol.com

Met ruim twee miljard euro omzet, 10 miljoen actieve klanten en 1.800 werknemers is bol.com de grootste e-commerce retailer van Nederland. Sinds 2015 voeren we voor bol.com een jaarlijks klanttevredenheidsonderzoek uit in Nederland en België. De basis van het onderzoek is een NPS-meting voor het merk bol.com en een twintigtal directe concurrenten. De Net Promoter […]


bekijk

STRATO

STRATO is een van origine Duitse hostingprovider die inmiddels een toonaangevende speler binnen de Europese markt is. Sinds haar introductie op de Nederlandse markt ondersteunen we het bedrijf met een continu naamsbekendheidonderzoek. In de marketingstrategie van STRATO ligt een sterke focus op het vergroten van de naamsbekendheid waarbij het inzetten van tv-reclame een belangrijk instrument […]


bekijk

LEWIS

LEWIS is een marketing, PR & communicatiebureau met 27 kantoren verspreid over de wereld en regionale hoofdkantoren in Londen, München, Singapore en San Francisco. Binnen haar Europese groeistrategie hebben de Nederlandse kantoren in Eindhoven en Amsterdam een belangrijke rol gespeeld. In opdracht van LEWIS voeren we al meer dan een decennium marktonderzoek uit voor hun […]


bekijk