Overzicht

Milieuwinst voor slechts 4% motivatie verduurzaming huis

  • 1 april 2021
In 2020 heeft 51% van de Nederlanders duurzame aanpassingen aan de woning gedaan of laten uitvoeren. Zo’n 4% daarvan geeft aan dat milieuwinst hiervoor de reden is geweest. Dit blijkt uit Duurzaam Wonen, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder ruim 4.000 Nederlanders. Wooncomfort grootste motivatie Comfortabeler wonen is de belangrijkste beweegreden om de woning te verduurzamen […]

Lancering Smart Mobility onderzoek

  • 30 maart 2021
Eind april lanceert Multiscope in samenwerking met Max Erich Smart Mobility. Smart Mobility is een onderzoek onder ruim 3.500 respondenten naar reisgedrag, aanbieders en de toekomst van slimme mobiliteitsoplossingen. Bestel nu het rapport tijdelijk met een introductiekorting van € 200. Hiervoor kunt u gebruik maken van de kortingscode ‘MOB21’. Deze aanbieding is geldig tot 14 […]

2,1 miljoen Nederlanders hebben product abonnement

  • 28 maart 2021
15% van de Nederlanders heeft een abonnement op een fysiek product dat periodiek geleverd wordt. Het merendeel van deze abonnementen werd in het afgelopen jaar afgesloten. Dit blijkt uit Product Abonnementen, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 3.500 Nederlanders. Voeding en persoonlijke verzorging populair Abonnementen in de voeding (24%) en persoonlijke verzorging (24%) zijn […]

Een derde gaat e-bike zakelijk gebruiken

  • 25 maart 2021
Ruim één op de drie consumenten wil de e-bike die ze dit jaar aan gaan schaffen zakelijk gebruiken, bijvoorbeeld voor woon-werkverkeer. Dit blijkt uit de eerste editie van de E-bike Monitor, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder 6.400 Nederlanders. Verwacht zakelijk gebruik 36% 9% van de Nederlanders gaat in 2021 één of meerdere e-bikes aanschaffen. […]

Thuiswerken: de cijfers en feiten op een rij

  • 21 maart 2021
De Thuiswerk Monitor is vanaf nu te bestellen. Dit grootschalige onderzoek onder ruim 3.000 Nederlanders is tot stand is gekomen in samenwerking met Menno Nieuwhoff. Het rapport geeft inzicht in de status, producten, oplossingen, tevredenheid en de toekomst van het nieuwe werken. Het rapport is eenvoudig te bestellen via de website. Met dit rapport krijgt […]

Helft online aankopen via marktplaatsen

  • 18 maart 2021
Meer dan de helft (54%) van alle nieuwe online productaankopen wordt via marktplaatsen gedaan. Dit betekent dat minder dan de helft van alle online aankopen bij webwinkels plaats vindt. Dit blijkt uit de eerste editie van de Marketplace Monitor, een grootschalig onderzoek van Multiscope en Hogeschool van Amsterdam onder bijna 7.000 Nederlanders. Films, muziek en […]

Introductiekorting Product Abonnementen

  • 9 maart 2021
In maart lanceert Multiscope in samenwerking met Hans Sulkers Product Abonnementen. Product Abonnementen is een onderzoek onder ruim 3.500 respondenten naar de markt, aanbieders, doelgroep en de toekomst van abonnementen op verbruiksproducten. Bestel nu het rapport tijdelijk met een introductiekorting van € 200. Hiervoor kunt u gebruik maken van de kortingscode ‘PA2021’. Deze aanbieding is […]

Introductie Kids Care & Commerce

  • 2 maart 2021
In maart introduceert Multiscope in samenwerking met Eelco Markensteyn Kids Care & Commerce. Dit diepgaande onderzoek geeft een beeld van het aankoopgedrag, zorg- en opvoedkeuzes van ouders en toekomstige ouders. Bestel nu het rapport met kortingscode KCC21 om te profiteren van een introductiekorting van € 200. Deze aanbieding is geldig tot 15 maart 2021.  Wat […]

Helft Nederlanders heeft woning verduurzaamd

  • 21 februari 2021
In 2020 heeft 51% van de Nederlanders duurzame aanpassingen aan de woning gedaan of laten uitvoeren. Dit komt neer op ruim vier miljoen huishoudens die hun woning hebben verduurzaamd. Dit blijkt uit Duurzaam Wonen, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder ruim 4.000 Nederlanders. 16 miljoen duurzame aanpassingen De helft van de Nederlanders heeft in 2020 […]