Inloggen: | Panellid

De juiste naam voor je product

Naamsonderzoek

Markt veroveren

Om je concurrenten voor te blijven ben je continu bezig met het verbeteren van je producten of het introduceren van vernieuwende producten waar je de markt mee gaat veroveren. Maar wat is de juiste naam voor dat product? Welke naam blijft hangen bij je doelgroep? Multiscope helpt je bij het kiezen van de meest geschikte naam.

Naamsonderzoek

Een naamsonderzoek bestaat uit 4 fases waarin verschillende factoren getest worden. Welke naam blijft het langst hangen? Welke naam heeft de voorkeur? Wat is de associatie bij de naam? Welke waarden vertegenwoordigt de naam? Door deze factoren te toetsen onder jouw doelgroep weet je direct welke naam geschikt is voor je product.

Onderbouwde keuze

Door je naamsonderzoek uit te voeren onder een selectie uit de ruim 140.000 leden van het Multiscope consumentenpanel, maak je een afgewogen en onderbouwde keuze voor de juiste naam van je product of dienst en zijn er geen lange creatieve sessies meer nodig om tot deze naam te komen. Een flinke besparing op je kosten dus!

Meer informatie

Neem voor meer informatie over naamsonderzoeken, of één van onze andere diensten contact op met Brigitte Bendermacher via 073 - 621 21 22 of brigitte@multiscope.nl.






Mis geen enkel persbericht

Ontvang persberichten voortaan per mail
Inschrijven op nieuwsbrief
Abonneer op nieuwsfeed
Inschrijven op nieuwsbrief

Bezoek ook:

Archief

- 2017

+ 2016

+ 2015

+ 2014

+ 2013

+ 2012

- 2011

+ 2010

+ 2009

+ 2008

+ 2007

+ 2006

+ 2005

+ 2004

+ 2003

+ 2002

+ 2001

+ 2000


  Smart Home Monitor: het onderzoek naar de status van domotica in Nederland