Inloggen: | Panellid

Onderbuikgevoel of feit?

Onderbuikgevoel of feit

Voor ieder onderzoek
Maak met marktonderzoek uw organisatie marktgerichter en stuur op feiten in plaats van onderbuikgevoelens. Welk type onderzoek u ook wilt inzetten. Socratos geeft u de mogelijkheid om dit volledig in eigen beheer uit te voeren.

Zorgeloos
Uw systeem wordt 24 uur per dag, 7 dagen per week door ons beheerd met daarbij een uptime garantie van 99,8% op de applicatie. U ontvangt een uitgebreide training op locatie en gratis toegang tot onze professionele service desk.

Proberen?
Omdat wij overtuigd zijn van de kwaliteit van ons product kunt u Socratos de eerste 3 maanden gratis proberen, inclusief training en service desk. Neem contact op met Peter-Paul Laumans (073 - 621 21 22) om de mogelijkheden door te spreken.

De juiste keuze
Verbeter uw marktgerichtheid en volg het voorbeeld van Dura Vermeer, Veronica, D66, Mobistar, Tènce en Energie Direct en kies voor Socratos. U profiteert dan dit jaar nog van de verhoogde interactiviteit in vragenlijsten en de kracht van cloud-computing.

* Het positieve verband tussen marktgerichtheid en betere bedrijfsresultaten is in meerdere onderzoeken aangetoond zoals in die van Jaworski en Kohli in 1993, Narver en Slater in 1990, 1994 en 1996, Langerak in 1997, Deshpande en Farley in 1998 en Reichheld in 2003.






Mis geen enkel persbericht

Ontvang persberichten voortaan per mail
Inschrijven op nieuwsbrief
Abonneer op nieuwsfeed
Inschrijven op nieuwsbrief

Bezoek ook:

Archief

- 2017

+ 2016

+ 2015

+ 2014

+ 2013

+ 2012

+ 2011

- 2010

+ 2009

+ 2008

+ 2007

+ 2006

+ 2005

+ 2004

+ 2003

+ 2002

+ 2001

+ 2000


  Smart Home Monitor: het onderzoek naar de status van domotica in Nederland