Digitalisering van de consument

Ook in november was er weer veel aandacht in de media voor onderzoeken van Multiscope. Uit de Smart Electronics Monitor bleek onder meer dat de Wii nog steeds onder de meeste Nederlandse tv’s staat en dat van de nieuwe generatie consoles de PlayStation 4 veruit het populairste is ten opzichte van haar concurrenten.

Ook de klanten van Multiscope waren, met onderzoeken uitgevoerd door Multiscope, in het nieuws. Zo bleek uit onderzoek in opdracht van Webloyalty dat Sinterklaascadeaus pas op het allerlaatste moment worden gekocht. Hieronder vindt u een selectie van verschillende nieuwsberichten uit diverse media:

Meerderheid Nederlandse consolebezitters heeft een Wii

Tweakers De meerderheid van de Nederlanders die een console in huis hebben, heeft een Nintendo Wii in huis. De nieuwe generatie consoles is momenteel in handen van net geen kwart van de Nederlandse consolebezitters.
Klik hier voor het volledige artikel.

Wii nog onder veel Nederlandse tv’s

Telegraaf Onder Nederlandse spelcomputereigenaars blijkt de Wii veruit onder de meeste tv's te staan. Van de nieuwe generatie consoles is de PlayStation 4 het populairst. Dat blijkt uit cijfers van Multiscope.
Klik hier voor het volledige artikel.

Sinterklaas koopt cadeaus op het laatste moment

Managersonline Bijna de helft van de Nederlanders koopt zijn Sinterklaascadeaus pas in de allerlaatste weken voor 5 december. Dit blijkt uit onderzoek dat Multiscope onder 1.020 Nederlanders uitvoerde in opdracht van Webloyalty.
Klik hier voor het volledige artikel.

Ga naar het volledige overzicht van In het nieuws.

- 2015