Inloggen: | Panellid

Kijk vooruit en bereik uw doelgroep

U wilt een volledig beeld van het speelveld krijgen, een goede strategie bepalen of gericht advies geven aan uw partners omtrent ontwikkelingen in media & technologie. Door het consumentengedrag in kaart te brengen én te verklaren helpt de Smart Electronics Monitor u aan deze inzichten.


Wat kunt u verwachten?

Het rapport biedt huidige en toekomstige ontwikkelingen, trends, consumentengedrag en gebruiksprofielen van onder andere smart tv’s, mediaspelers, gameconsoles, video on demand diensten, muziekstreamingsdiensten, uitgesteld tv-kijken en e-readerplatformen.

De Smart Electronics Monitor geeft een blik in de toekomst en op verschillende niveaus verrassende inzichten waar u direct op in kunt spelen met uw organisatie. Enkele concrete resultaten die in het rapport naar voren komen:
  • Eén op de drie huishoudens bezit smart tv
  • Nog steeds veel interesse in tablet
  • 12% van de televisietijd gebruikt voor online streamingdiensten
  • Muziek streamingdiensten intensief gebruikt
  • Eén op de tien is bekend met een ebookdienst
  • Driekwart gebruikers Elly’s Choice is een vrouw
  • Eén op de drie huishoudens bezit smart tv
  • Naamsbekendheid Apple Music blijft fors achter bij Spotify

Digital Marketing in 1 day

Op donderdag 19 november geeft Christophe tijdens Digital Marketing & Social Strategy in 1 day een round table sessie over de toekomst van slimme elektronica en online mediadiensten. Inschrijven is mogelijk via www.digitalmarketingin1day.nl/inschrijven. Multiscope kan u € 75 korting aanbieden. Gebruik daarvoor bij uw inschrijving de code MULDIM75.

Mis geen enkel persbericht

Ontvang persberichten voortaan per mail
Inschrijven op nieuwsbrief
Abonneer op nieuwsfeed
Inschrijven op nieuwsbrief

Bezoek ook:

Archief

- 2017

+ 2016

- 2015

+ 2014

+ 2013

+ 2012

+ 2011

+ 2010

+ 2009

+ 2008

+ 2007

+ 2006

+ 2005

+ 2004

+ 2003

+ 2002

+ 2001

+ 2000


  Smart Home Monitor: het onderzoek naar de status van domotica in Nederland