Diensten

De stand van zaken in de Nederlandse cryptomarkt

  • 20 maart 2024
De Cryptovaluta Monitor is een langlopend onderzoek naar de status van crypto in Nederland. Het rapport geeft inzicht in het totale aantal cryptobezitters, hoeveel geld erin omgaat en het vertrouwen van consumenten in cryptovaluta. Sinds de lancering van dit rapport hebben we via nieuwsberichten en blogs al enige informatie vrijgegeven, deze brengen we graag nog […]

Premie, NPS en overstapgedrag in de Nationale Benchmark Autoverzekeringen

  • 7 maart 2024
Vandaag lanceert Multiscope het nieuwe rapport: de Nationale Benchmark Autoverzekeringen. Dit is een grootschalig onderzoek naar reclame, naamsbekendheid, klantaandeel, premie, NPS en loyaliteit in de Nederlandse markt voor autoverzekeraars. Wat kunt u verwachten? De markt voor autoverzekeringen is in het afgelopen decennium steeds transparanter geworden. Vergelijkingssites en de websites van verzekeraars stellen consumenten in staat […]

Meest actuele cijfers over de Nederlandse energiemarkt

  • 13 februari 2024
Vandaag lanceert Multiscope het nieuwe rapport: de Nationale Benchmark Energieleveranciers. Dit is een grootschalig onderzoek naar reclame, naamsbekendheid, leverancier, termijnbedrag, NPS en loyaliteit in de Nederlandse markt voor energieleveranciers. Wat kunt u verwachten? De ontwikkelingen op de energiemarkt zijn in een stroomversnelling gekomen. Veranderende behoeften op het gebied van duurzaamheid, schommelende prijzen en vergelijkingsmogelijkheden zorgen […]

Dé marktinformatie over een gezond Nederland

  • 3 januari 2024
De Healthy Lifestyle Monitor is een diepgaand onderzoek naar de Nederlandse leefstijl en de markt hieromheen. Het rapport kijkt naar sportgedrag, bewuste voedingskeuzes, maatregelen om af te vallen, vitaminegebruik, mineralen en kruidenpreparaten en zelfmeting van de gezondheid. Sinds de introductie van dit rapport hebben we via nieuwsberichten en blogs al enige informatie vrijgegeven. Deze brengen […]

Geboekte reizen, bestedingen en NPS in de Nationale Benchmark Vakantieplatformen

  • 21 november 2023
Vandaag lanceert Multiscope het nieuwe rapport: de Nationale Benchmark Vakantieplatformen. Dit is een grootschalig onderzoek naar reclame, naamsbekendheid, boekingen, besteding, NPS en loyaliteit in de Nederlandse markt voor vakantieplatformen. Wat kunt u verwachten? Vakantieplatformen hebben in het afgelopen decennium een stormachtige groei doorgemaakt en bieden een antwoord op de groeiende informatiebehoefte. De consument regelt steeds […]

De wereld van touroperators in kaart

  • 15 november 2023
Vandaag lanceert Multiscope het vierde rapport uit een reeks nieuwe benchmark onderzoeken: de Nationale Benchmark Touroperators. Dit is een grootschalig onderzoek naar reclame, naamsbekendheid, boekingen, besteding, NPS en loyaliteit in de Nederlandse markt voor touroperators. Wat kunt u verwachten? Na een aantal magere coronajaren, concurrentie van online reisbureaus en consolidaties in de markt is er […]

Prestaties koffie- en lunchketens op 14 indicatoren

  • 19 oktober 2023
Vandaag lanceert Multiscope een nieuw rapport: de Nationale Benchmark Koffie- en Lunchketens, een grootschalig onderzoek naar reclame, naamsbekendheid, bezoek, besteding, NPS en loyaliteit in de Nederlandse markt voor koffie- en lunchketens. Wat kunt u verwachten? Het aantal koffiezaken en lunchrooms is in de afgelopen vijf jaar sterk gegroeid. Gevestigde ketens breiden uit en nieuwe formules […]

E-Learning Monitor 2023 nu beschikbaar!

  • 17 oktober 2023
De derde editie van de E-Learning Monitor van Multiscope is nu beschikbaar! De E-Learning Monitor is een onderzoek naar de markt voor online opleidingen, cursussen en trainingen in Nederland. Bent u benieuwd naar de meest actuele cijfers over de Nederlandse e-learning markt? Bestel dan nu het rapport. Wat kunt u verwachten? De E-Learning Monitor geeft […]

Prestaties van koffie- en lunchketens in Nederland

  • 14 september 2023
In oktober lanceert Multiscope de Nationale Benchmark Koffie- en Lunchketens, een grootschalig onderzoek naar reclame, naamsbekendheid, bezoek, besteding, NPS en loyaliteit in de Nederlandse markt voor koffiezaken en lunchrooms. Wat staat er in het rapport? Het aantal koffiezaken en lunchrooms is in de afgelopen vijf jaar sterk gegroeid. Gevestigde ketens breiden uit en nieuwe formules zijn […]