Inloggen: | Panellid

Weblog

Checklist PR-onderzoek

Ruud Dankers | 22 Maart 2016 | Media & Entertainment, PR-onderzoek, Checklist  | 

Met behulp van een PR-onderzoek komt u tot het schrijven van een persbericht dat onderbouwd is door middel van een marktonderzoek. Dit geeft voor journalisten, zeker als het in samenwerking is met een erkend onderzoeksbureau, veel vertrouwen om het bericht over te nemen in de media.

Wat komt er allemaal kijken bij een PR-onderzoek? Met behulp van de overzichtelijke checklist weet u zeker dat het marktonderzoek goed gestructureerd verloopt. Heeft u hulp nodig? Neem dan contact met ons op via verkoop@multiscope.nl.

Download checklist







Door het downloaden van de checklist wordt je automatisch ingeschreven voor onze nieuwsbrief.


Reageer

:
:
:
 
  

* = verplicht veld. Uw e-mail adres wordt niet getoond in de reactie.
Wij valideren uw eerste reactie op dit weblog voordat we hem plaatsen. Iedere volgende reactie plaatsen we daarna direct zonder validatie.
Abonneer op nieuwsfeed
Inschrijven op nieuwsbrief

Juli 2019

Ma Di Wo Do Vr Za Zo
« Apr    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Multiscope is lid van:
Multiscope is lid van: MOA, Nima, OMI en Esomar