Inloggen: | Panellid

Weblog

Checklist voor Marktonderzoek

Ruud Dankers | 17 November 2016 | Kwantitatief onderzoek, Checklist  | 

Marktonderzoek maakt het mogelijk om de mening, houding of kennis van een afgebakende doelgroep in kaart te brengen. Dit is cruciaal bij het nemen van belangrijke beslissingen binnen iedere organisatie, van startups tot multinationals. Maar waar begin je en wat komt er allemaal kijken bij een marktonderzoek?

Met behulp van de overzichtelijke checklist weet je zeker dat het marktonderzoek goed gestructureerd verloopt. Heeft u hulp nodig? Neem dan contact met ons op via verkoop@multiscope.nl.

Checklist voor Marktonderzoek

Download checklist







Door het downloaden van de checklist wordt je automatisch ingeschreven voor onze nieuwsbrief.


Reageer

:
:
:
 
  

* = verplicht veld. Uw e-mail adres wordt niet getoond in de reactie.
Wij valideren uw eerste reactie op dit weblog voordat we hem plaatsen. Iedere volgende reactie plaatsen we daarna direct zonder validatie.
Abonneer op nieuwsfeed
Inschrijven op nieuwsbrief

Mei 2019

Ma Di Wo Do Vr Za Zo
« Apr    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Ben jij onze nieuwe Online Marketeer of Research Consultant?


Multiscope is lid van:
Multiscope is lid van: MOA, Nima, OMI en Esomar