Inloggen: | Panellid

Weblog

Nederlanders zijn anders gaan denken over eten

Bob de Vries | 11 Oktober 2016 | Media & Entertainment  | 

De wijze waarop consumenten omgaan met hun eten en drinken is het laatste jaar veranderd. Zes op de tien (58%) consumenten gaan anders met eten en drinken om dan 12 maanden geleden. Bijvoorbeeld door meer aandacht te hebben voor de herkomst of meer waarde hechten aan gezonde voeding.

Geen verschil tussen mannen en vrouwen
Hierin zijn mannen (55%) en vrouwen (60%) bijna gelijk aan elkaar. Jongeren zijn het meest veranderd. Onder 18 tot 34 jarigen zijn zeven op de tien (73%) anders gaan denken over eten en drinken. Bij 65 plussers is het de helft (50%).
 
 

 
 

Smart Food Monitor

De Smart Food Monitor is hét marktonderzoek naar cijfers en trends in food retail in Nederland. Het onderzoek geeft een beeld van het consumptiegedrag en de toekomstverwachting van de consument. Voor vragen over het rapport kunt u contact opnemen met bob@multiscope.nl


Reageer

:
:
:
 
  

* = verplicht veld. Uw e-mail adres wordt niet getoond in de reactie.
Wij valideren uw eerste reactie op dit weblog voordat we hem plaatsen. Iedere volgende reactie plaatsen we daarna direct zonder validatie.
Abonneer op nieuwsfeed
Inschrijven op nieuwsbrief

Juli 2018

Ma Di Wo Do Vr Za Zo
«    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

                         Ben jij onze nieuwe Junior Marktonderzoeker?