Inloggen: | Panellid

Social media data research

Social media data research

Social media research

Social media biedt ongekende mogelijkheden voor het verzamelen van de juiste marketinginformatie, het opbouwen van consumentenprofielen en het uitvoeren van marktonderzoek. Waarom zou je nog langer via enquêtes vragen stellen als consumenten spontaan hun ideeën, meningen, gedrag en voorkeuren delen via social media?

Analyse tool

Multiscope bouwt aan een software-as-a-service tool waarmee data uit social media verzameld, geanalyseerd en gerapporteerd wordt. We willen daarbij een paar stappen verder gaan dan alleen reputation monitoring. We werken aan een platform onafhankelijke innovatie waar we alle grote sociale netwerken zoals Facebook, Twitter, LinkedIn en Hyves aan koppelen.

Voordelen

Social media data research brengt een constante en realtime stroom aan marketinginformatie dichterbij. Consumenten delen zelf hun informatie waardoor deze dieper en rijker is dan wanneer ze een vragenlijst invullen. Dit maakt het mogelijk om nieuwe kansen te ontdekken en snel de juiste beslissingen voor jouw organisatie te nemen.

Pilot

In het vierde kwartaal van 2011 zal Multiscope starten met een pilot project waarbij we samenwerken met marktleiders en challengers in hun markt. Heeft social media research ook jouw interesse en zou je meer willen weten? Neem dan contact op met John Kivit (073 – 621 21 22 of john@multiscope.nl)






Mis geen enkel persbericht

Ontvang persberichten voortaan per mail
Inschrijven op nieuwsbrief
Abonneer op nieuwsfeed
Inschrijven op nieuwsbrief

Bezoek ook:

Archief

- 2017

+ 2016

+ 2015

+ 2014

+ 2013

+ 2012

- 2011

+ 2010

+ 2009

+ 2008

+ 2007

+ 2006

+ 2005

+ 2004

+ 2003

+ 2002

+ 2001

+ 2000


                   Smart Media Monitor 2017: Digitaal mediagebruik in Nederland