Inloggen: | Panellid

Start digitale media onderzoek

's-Hertogenbosch - 16 oktober 2008. Multiscope start binnen twee weken met een nieuw en zeer compleet onderzoek naar digitale media. Een vakgebied waarin we al jaren thuis zijn, maar dat we nu eens volledig in kaart willen brengen. Het onderzoek gaat een schat aan informatie opleveren, maar wij bieden u ook de mogelijkheid om zelf vragen mee te laten lopen. Graag informeren we u als bestaande relatie over wat gaat komen.

Digitale media onderzoek in vogelvlucht

Het digitale media onderzoek (DMO) van Multiscope brengt de wereld van digitale activiteiten, diensten en apparaten in kaart. Een belangrijke basis van het onderzoek is de tijdsbesteding van Nederlandse consumenten voor meer dan 40 digitale activiteiten. Daarnaast wordt de adoptie van een groot aantal digitale apparaten en diensten gemeten. Op deze wijze wordt de gehele digitale levensstijl van de Nederlander in kaart gebracht, nu en in de toekomst. Zowel het gebruik thuis, op het werk als onderweg komen aan bod. Het onderzoek gaat een schat aan informatie opleveren door de volledigheid, het detailniveau en de vele cross-over mogelijkheden.

Het onderzoek wordt uitgevoerd onder het Multiscope consumentenpanel (nationaal representatief). De resultaten zijn op 11 december 2008 beschikbaar in de vorm van een online rapportage (web / PDF). Klanten kunnen bovendien gebruik maken van een telefonisch consult voor de duiding van resultaten en krijgen ook toegang tot de volledige dataset.

Trefwoorden

Benieuwd of uw interessegebied in het onderzoek wordt meegenomen? Zie dan onderstaande trefwoordenlijst:

Aanbieder, Activiteiten, Adoptie, ADSL, Apparaat, Backup, Beamer, Bekendheid, Bezit, Blu Ray, Branden, Breedband, Car audio, Carrier Select, CD, Chat, Combipakket, Dating, Desktop PC, Diensten, Digitale agenda, Digitale fotocamera, Digitale radio, Digitale televisie, Digitale videocamera, Discussiefora, Downloads, Draagbare DVD speler, Draagbare multimedia speler, Draagbare spelcomputer, DVD, E-cards , E-commerce, E-learning, E-mail, EPG, Film editing, Foto editing, Games, Gebruik, Gebruiksintentie, Gebruikslocatie, Glasvezel, HD/DVD recorder, Home cinema, Instant messaging, Internet, Internet bankieren, IP telefoon, ISDN, Kabel, Keuzecriteria, Koopintentie, Laptop, LCD, Livestreams, Marktaandelen, Medium, Merk, MMS, Mobiele telefoon, MP3, MSN, Muziek, Navigatie, PDA, Penetratie, Plasma, Podcast, RSS, Satelliet, Scanner, Set-top box, Smartphone, Sms, Social networking, Software, Spelcomputer, Switchintentie, Tekstverwerking, Telefonie, Teletekst, Televisie, Telewerken, Tevredenheid, Tijdsbesteding, Videoconferencing, Vodcast, VOIP, Webcam, Weblog, Websites, WiFi.


Laat uw eigen vragen meelopen!

Ben u actief in digitale media en wilt u graag exclusieve marktinformatie verzamelen? Dan bieden wij u de mogelijkheid om uw eigen vragen op te nemen in het onderzoek. Belangrijke voordelen zijn dat de opstart kosten gedeeld worden met meerdere marktpartijen, maar dat de vragen wel exclusief voor u worden gerapporteerd. Voor € 350 per vraag krijgt u een antwoord op uw vragen. Als u uw vragen indient voor vrijdag 24 oktober bent u verzekerd van deelname. Bel met Carlo Klaasse (073-6212122) voor meer informatie.

Mis geen enkel persbericht

Ontvang persberichten voortaan per mail
Inschrijven op nieuwsbrief
Abonneer op nieuwsfeed
Inschrijven op nieuwsbrief

Bezoek ook:

Archief

- 2017

+ 2016

+ 2015

+ 2014

+ 2013

+ 2012

+ 2011

+ 2010

+ 2009

- 2008

+ 2007

+ 2006

+ 2005

+ 2004

+ 2003

+ 2002

+ 2001

+ 2000


  Smart Home Monitor: het onderzoek naar de status van domotica in Nederland