Facebook koppelen aan Socratos

Multiscope levert met Socratos software voor online marktonderzoek. Socratos heeft nu een koppeling met Socratos. Het is mogelijk om nieuwe panelleden lid te laten worden via Facebook.

Facebook gegevens importeren in Socratos

Door Socratos te koppelen aan Facebook kunnen nieuwe panelleden in loggen via Facebook om lid te worden van een panel dat beheerd wordt in Socratos. Voor panelleden is het eenvoudig om akkoord te geven op het lidmaatschap. Ze hoeven enkel met Facebook in te loggen. Socratos gebruikers hebben het voordeel dat Facebook gegevens direct in Socratos geïmporteerd worden. Doordat geslacht en e-mail direct in de database wordt geïmporteerd, kunnen de nieuwe panelleden direct uitgenodigd worden om deel te nemen aan onderzoek. De aanvullende gegevens van de nieuwe panelleden kunnen op een later moment verrijkt worden.

Eenvoudige implementatie

Socratos zorgt voor een stapsgewijze begeleiding van de Facebook koppeling. Stap voor stap wordt toegelicht hoe een Facebook app aangemaakt wordt en ook de instellingen in Socratos worden stap voor stap doorlopen. De uiteindelijke link kan op diverse manieren toegepast worden.

Socratos, complete applicatie voor marktonderzoek

Socratos is de applicatie voor het uitvoeren van online marktonderzoek en het beheren van uw (klant)panel. Met Socratos voert u het gehele onderzoeksproces van begin tot eind uit via het web. Socratos biedt ongekende mogelijkheden. Voor meer informatie over de Facebook koppeling of Socratos kunt u contact opnemen met Multiscope op 0736212122 of verkoop@multiscope.nl.

- 2014