Inloggen: | Panellid

Introductiekorting Smart Media Monitor

De explosie van digitale media in content, aanbieders en apparaten zorgt voor een versplintering in kijktijd en gedrag. YouTube, Netflix, Instagram en Spotify winnen de aandacht van de Nederlander. Aan welke aanbieders van video-on-demand, tv, music streaming, radio, social media, nieuws, e-reading en gaming besteden Nederlanders het meeste tijd en geld?

Smart Media Monitor 2017

Grootschalig en actueel media-onderzoek

De Smart Media Monitor 2017 is hét marktonderzoek dat inzicht geeft in welke diensten in digitale media de meeste tijd en aandacht krijgen. De cijfers laten zien welke aanbieders en welk scherm (mobiel, tablet of televisie) de strijd om de consument wint.

Ruim 80 aanbieders en apps in 7 categorieën

Het rapport geeft een totaaloverzicht van digitaal mediagebruik in Nederland met aandacht voor video-on-demand, tv, music streaming, radio, social media, nieuws, e-reading, vr en gaming. De cijfers en resultaten van meer dan 80 aanbieders en apps (zoals YouTube, Netflix, NPO Start, RTL XL, Kijk.nl, Spotify, NU.nl, Snapchat, Kobo Plus en Bibliotheek.nl) zijn in dit onderzoek opgenomen.

Early bird tarief

Onder andere SBS Broadcasting, Persgroep, Omroep Brabant en RAI Amsterdam hebben de Smart Media Monitor al besteld. Bestel nu het rapport en profiteer van het early bird tarief van €950 (normaal €1.295). Deze aanbieding is geldig tot en met maandag 18 december 2017. Wacht niet te lang en bestel de Smart Media Monitor 2017.

Meer weten?

Bekijk de inhoudsopgave, het overzicht van alle categorieën en de aanbieders en apps die opgenomen zijn in het rapport. Voor vragen over de Smart Media Monitor kunt u contact opnemen met Yves Kistemaker of bel 073-6212122.


Mis geen enkel persbericht

Ontvang persberichten voortaan per mail
Inschrijven op nieuwsbrief
Abonneer op nieuwsfeed
Inschrijven op nieuwsbrief

Bezoek ook:

Archief

- 2018

- 2017

+ 2016

+ 2015

+ 2014

+ 2013

+ 2012

+ 2011

+ 2010

+ 2009

+ 2008

+ 2007

+ 2006

+ 2005

+ 2004

+ 2003

+ 2002

+ 2001

+ 2000


                         Ben jij onze nieuwe Junior Marktonderzoeker?