Multiscope organiseert Data Pioneers

Op 20 juni organiseert Multiscope het Data Pioneers evenement in Stadskasteel Oudaen te Utrecht. Data Pioneers is gratis voor eindbeslissers uit het bedrijfsleven, marketeers en klanten / relaties van Multiscope. Er zijn maximaal 40 plaatsen beschikbaar dus registreer snel.

Data Pioneers is een exclusieve kennis- & inspiratiesessie op het gebied van social media en big data. De focus van de middag ligt op de toekomst van onderzoek, waarbij social media en big data een grote rol gaan spelen. Het gebruik van social media en de analyse van big data in het bedrijfsleven is nog volop in ontwikkeling en nog een klein vak. We zijn allemaal nog aan het pionieren waar we naar toe willen met social media research en big data. Naast een social media case uit de praktijk hebben we een spreker op het gebied van big data. Tevens is er voldoende ruimte om van gedachten te wisselen met de andere aanwezige topmarketeers die zich binnen hun organisatie met deze materie bezighouden. Welke technieken en producten gebruikt men nu, maar ook: waar droom je van als het gaat om de analyse van social media en big data?

Data Pioneers is een onderdeel van de Pioneers Days. Drie dagen vol kennis en inspiratie over data, merken en mobiel (19, 20 en 21 juni). De Pioneers Days zijn een initiatief van Exelirent en een spinoff van het jaarcongres Marketing Pioneers.

Ben je naast big data ook geïnteresseerd in de toekomst van merken en mobiele apps, registreer je dan ook voor Brand Pioneers of Mobile Pioneers. Wees er snel bij want we hebben maximaal 40 plaatsen beschikbaar!

- 2012