NU.nl en Talpa Radio op Media Pioneers

Op dinsdag 6 maart organiseert Multiscope Media Pioneers in de Verkadefabriek te 's-Hertogenbosch. De registratie is vanaf nu geopend. We hebben slechts 50 kaarten beschikbaar, dus wacht niet te lang als je erbij wilt zijn. Registratie is gratis voor eindbeslissers uit het bedrijfsleven, marketeers of relaties van Multiscope.

De toekomst van media

Media Pioneers is een kennis en inspiratie evenement voor zakelijke beslissers en marketeers. Het evenement staat in het teken van het veranderende mediagedrag van de consument. De explosie van digitale media in content, aanbieders en apparaten zorgt voor een versplintering in kijktijd en gedrag. Tijdens Media Pioneers gaan we in op cijfers en trends en hoe diverse organisaties de consument met succes weten te bereiken.

Volledig programma binnenkort bekend

Kijken, luisteren, lezen, social media en gaming komen deze middag aan bod. Jeroen de Bakker (CMO Brand & Online Talpa Radio), Gert-Jaap Hoekman (hoofdredacteur NU.nl), Rens Verweij (VICE Benelux) en Yves Kistemaker (Marktanalist Multiscope) zijn de eerste sprekers die we bekend kunnen maken. We vullen het programma de komende dagen verder aan.

- 2018

+ 2017