Inloggen: | Panellid

Smart Media Monitor 2019 nu beschikbaar

Smart Media Monitor 2019 nu beschikbaar

De tweede editie van de Smart Media Monitor is NU uit. De Smart Media Monitor is hét rapport dat inzicht geeft in welke diensten in digitale media de meeste tijd en aandacht krijgen. De cijfers laten zien welke aanbieders en welke schermen de strijd om de consument winnen. Aan welke aanbieders van video on demand, tv, music streaming, radio, social media, nieuws, e-reading en gaming besteden Nederlanders het meeste tijd en geld? Een zeer compleet overzicht van de markt met als basis een grootschalig onderzoek onder 3.600 consumenten.

Ontdek nieuwe marktkansen
Smart Media Monitor De Smart Media Monitor is relevant voor alle bedrijven die direct of indirect actief zijn in de media. Een vernieuwende bron van informatie voor mediabedrijven, exploitanten, adverteerders, media-adviesbureaus, marketingdienstverleners en consultants.

De cijfers en resultaten van meer dan 80 aanbieders en apps zijn in dit onderzoek opgenomen. Met natuurlijk aandacht voor vernieuwers zoals Facebook, Netflix, Nintendo, Snapchat, Spotify, WhatsApp en YouTube. Het rapport biedt informatie over marktaandelen, tijdsbesteding, schermtijd, apparaat gebruik, voorkeuren, reclamegedrag, segmentatie, kansen en groeiprognoses. Zie voor alle informatie de website, inhoudsopgave of de lijsten met merken en aanbieders lijst.


Toonaangevende marktinformatie
Een brede klantengroep heeft de Smart Media Monitor omarmd als een toonaangevende bron van marktinformatie. Meer dan 25 bedrijven en organisaties kochten inmiddels een exemplaar van het rapport. Wilt u net als De Persgroep, Fox Networks, Nintendo, RAI Amsterdam, RTL, SBS, Viacom en Ziggo beschikken over de beste marktinformatie? Bestel dan nu uw persoonlijke exemplaar!


Resultaten in de media
Een groot aantal media waaronder BNR, Emerce, FD, NU.nl, Marketingtribune en RTL Nieuws publiceerden resultaten uit het rapport. Een aantal opvallende feiten uit het persbericht:
  • "Video on demand verslaat TV"
  • "Miljarden minuten per dag aan digitale media"
  • "Jonge doelgroep bepaalt digitale toekomst"
  • "Mindere toekomst voor lineaire tv"

De nieuwste trends in media
Het rapport toont duidelijk de trends in het medialandschap. Video on demand (27%), lineaire tv (24%) en social media (19%) pakken inmiddels het grootste tijdsaandeel in digitale media. Er is een duidelijke verschuiving gaande tussen video on demand en lineaire tv die wordt bepaald door verschillend kijkgedrag tussen generaties. In sommige markten is sprake van verzadiging, in andere markten groeien nieuwe marktleiders nog steeds stevig door.

Meer informatie?
De Smart Media Monitor is te koop voor € 1.295. Bestel nu direct via onze website. Neem voor vragen contact op met Yves Kistemaker (073-6212122). Hij vertelt u graag over de informatie in het rapport.

Mis geen enkel persbericht

Ontvang persberichten voortaan per mail
Inschrijven op nieuwsbrief
Abonneer op nieuwsfeed
Inschrijven op nieuwsbrief

Bezoek ook:

Archief

- 2019

+ 2018

+ 2017

+ 2016

+ 2015

+ 2014

+ 2013

+ 2012

+ 2011

+ 2010

+ 2009

+ 2008

+ 2007

+ 2006

+ 2005

+ 2004

+ 2003

+ 2002

+ 2001

+ 2000



Multiscope is lid van:
Multiscope is lid van: MOA, Nima, OMI en Esomar