Sinds de oprichting eind 1993 heeft Multiscope zich ontwikkeld tot een toonaangevend online onderzoeksbureau. Het bedrijf voert sinds 1996 online marktonderzoek uit en kan daarmee bogen op een ruime expertise en ervaring in dit groeiende segment. We zijn uitgegroeid tot dé specialist op het gebied van online kwantitatief marktonderzoek. In de rijke historie van het bedrijf hebben we een belangrijke rol gespeeld in de ontwikkeling van online marktonderzoek in Nederland en daarbij een pioniersrol vervuld.
Multiscope levert diensten en producten op het gebied van
online panels,
kwantitatief onderzoek en
software. Afhankelijk van de behoefte van de opdrachtgever verzorgen we daarbij zowel deel- als totaaloplossingen op het gebied van kwantitatief online marktonderzoek.
Een groot aantal
bedrijven en organisaties maakt gebruik van de
diensten van Multiscope. Onze klanten zijn voornamelijk actief in de sectoren ICT & Internet, Financieel, Media & Uitgeverijen, Music & Entertainment, RTV, Food & Beverage, Retail, Travel & Leisure, Non-profit en Zakelijke Dienstverlening.
De totale organisatie telt ongeveer 15 werknemers. Binnen onze organisatie zijn naast het management zowel projectleiders, online marktonderzoekers als webspecialisten aanwezig die u professioneel ondersteunen. Iedere activiteit van Multiscope wordt geleid door een productmanager die het contact met opdrachtgevers verzorgt.
Multiscope is een handelsnaam van Exelirent BV, geregistreerd bij de Kamer van Koophandel ´s-Hertogenbosch onder nummer 16073530. Exelirent BV is gespecialiseerd in het ontwikkelen, vermarkten, exploiteren en beheren van producten, diensten en concepten op het snijvlak van marketing en technologie.