Inloggen: | Panellid

De Telefoongids kiest voor Multiscope Socratos

's-Hertogenbosch - 10 juli 2008. De Telefoongids heeft gekozen voor een samenwerking met onderzoeksbureau Multiscope. Door de continue groei van De Telefoongids is de onderzoeksbehoefte toegenomen. Dit heeft De Telefoongids doen besluiten om over te stappen naar de applicatieservice voor online marktonderzoek Socratos. Socratos is een product van Multiscope. Via deze direct te gebruiken totaaloplossing wordt het gehele online onderzoeksproces van begin tot eind via het web uitgevoerd en gemanaged. Socratos sluit naadloos aan op de hoge kwaliteits- en volumewensen van De Telefoongids.

Peter Olthoff, Marketing Research & Business analist van De Telefoongids:
"We hebben gekozen voor Socratos omdat het een zeer complete en gebruiksvriendelijke oplossing is die aan al onze wensen op het gebied van online onderzoek voldoet. Socratos is ten opzichte van veel andere research applicaties het meest ontwikkeld waardoor het een klantvriendelijke en professionele oplossing biedt. Het gehele onderzoekstraject van vragenlijst tot en met rapportage verloopt volledig geautomatiseerd. Dit zorgt ervoor dat we 24/7 een dialoog met onze doelgroep kunnen voeren. Zo kunnen wij snel en efficiënt over de benodigde marketing- en managementinformatie beschikken om onze producten en dienstverlening te verbeteren op de veranderende behoefte van de consument."

René de Kat, productmanager van Multiscope Socratos:
"Ik ben blij met het vertrouwen dat De Telefoongids ons geeft met de keuze voor Socratos. Het bewijst het succes van de route die we zijn ingeslagen waarbij eindklanten een belangrijke stem hebben in de doorontwikkeling van Socratos. Een groeiende en tevreden klantengroep is het bewijs dat onze marktgerichte ontwikkeling zijn vruchten afwerpt. Socratos is met recht de meest veelzijdige applicatie service voor online onderzoek van de Benelux. We hebben een sterke focus op de gebruiksmogelijkheden, de schaalbaarheid en het gebruiksgemak."

Multiscope Socratos

Socratos is een enterprise applicatie service voor het uitvoeren van online marktonderzoek. Bedrijven, organisaties en overheden waarvoor het uitvoeren van (online) marktonderzoek van vitaal belang is, verkrijgen met Socratos een direct te gebruiken totaaloplossing. Via deze oplossing wordt het gehele online onderzoeksproces van begin tot eind via het web uitgevoerd en gemanaged. Socratos onderscheidt zich door haar vele gebruiksmogelijkheden, schaalbaarheid en gebruiksgemak. Meer informatie is te vinden op www.socratos.nl.

Over Multiscope

Multiscope is toonaangevend op het gebied van online marktonderzoekpanels. Het bedrijf voert landelijk representatief marktonderzoek uit via haar consumentenpanel (135.000+ leden) en B2B panel (47.000+ leden). Daarnaast ondersteunt Multiscope opdrachtgevers met de opbouw, beheer en exploitatie van eigen panels.





Mis geen enkel persbericht

Ontvang persberichten voortaan per mail
Inschrijven op nieuwsbrief
Abonneer op nieuwsfeed
Inschrijven op nieuwsbrief

Bezoek ook:

Archief

- 2017

+ 2016

+ 2015

+ 2014

+ 2013

+ 2012

+ 2011

+ 2010

+ 2009

- 2008

+ 2007

+ 2006

+ 2005

+ 2004

+ 2003

+ 2002

+ 2001

+ 2000


  Smart Home Monitor: het onderzoek naar de status van domotica in Nederland