Inloggen: | Panellid

De waarde van je communicatie campagnes

Campaign-tracking

Online, tv, print…

Weet jij hoe je je klant het beste kan bereiken? Via TV, op het net of via print-advertenties? Je campagnes verspreid je via de kanalen waar jouw doelgroep zich bevindt. Maar is dat genoeg voor een succesvolle actie? Slaan je campagnes wel aan bij de mensen die je wilt bereiken? Zien ze je merk überhaupt voorbij komen?

Doelstellingen

Natuurlijk heb je bepaalde doelstellingen die je wilt bereiken met je campagnes. Maar worden deze doelen ook bereikt? Om daar achter te komen helpt Multiscope je met het meten van de effecten van je campagnes. We doen een meting voor, tijdens en na de campagne om zo te kijken of je je doelstellingen haalt.

Continu meting

Deze metingen geven je inzicht in de resultaten van je campagne. Is je naamsbekendheid gestegen? Is je imago veranderd? Doe je het hele jaar meerdere campagnes? Dan voert Multiscope continu metingen voor je uit. Op frequente basis vragen wij respondenten naar je merk, producten en de zichtbaarheid van je communicatie-uitingen.

Meer informatie

Wil je meer informatie over campaign tracking of een van onze andere diensten? Neem dan contact op met Brigitte Bendermacher via 073 - 621 21 22 of brigitte@multiscope.nl.






Mis geen enkel persbericht

Ontvang persberichten voortaan per mail
Inschrijven op nieuwsbrief
Abonneer op nieuwsfeed
Inschrijven op nieuwsbrief

Bezoek ook:

Archief

- 2017

+ 2016

+ 2015

+ 2014

+ 2013

- 2012

+ 2011

+ 2010

+ 2009

+ 2008

+ 2007

+ 2006

+ 2005

+ 2004

+ 2003

+ 2002

+ 2001

+ 2000


  Smart Home Monitor: het onderzoek naar de status van domotica in Nederland