Inloggen: | Panellid

Multiscope 20 jaar!

In december 1993 begon John Kivit onderzoeksbureau Multiscope. Dat betekent dat Multiscope deze maand 20 jaar bestaat. Sinds de oprichting heeft Multiscope zich ontwikkeld tot een toonaangevend onderzoeksbureau. Het bedrijf voert sinds 1996 online marktonderzoek uit en beschikt daarmee over een ruime expertise en ervaring in dit segment. We zijn uitgegroeid tot dé specialist op het gebied van online kwantitatief marktonderzoek. In de rijke historie van het bedrijf hebben we een belangrijke rol gespeeld in de ontwikkeling van online marktonderzoek in Nederland en daarbij een pioniersrol vervuld.

Die pioniersrol uitte zich ook door als één van de eerste te beginnen met internetbereiksmetingen. Met Visiscan werd het bereik van de 1.000 grootste websites van Nederland gemeten via een landelijk representatief online panel. 10 jaar lang gebruikten vele bedrijven deze metingen als benchmark voor hun bezoekersaantallen en die van de concurrentie. Ook in de huidige tijd blijft Multiscope voorop lopen. Met Momentum werd in 2012 een eerste stap gezet in social media research. Momentum verzameld, analyseert, rapporteert en voorziet social media data van slimme algoritmes om structuur te brengen in deze enorme stroom ongestructureerde data. Hiermee gaat Momentum verder dan reputation monitoring.

Maar ook voor traditioneel online marktonderzoek blijft Multiscope de juiste partij. In de afgelopen 20 jaar heeft een groot aantal bedrijven en organisaties gebruik gemaakt van de diensten van Multiscope. Via onze panels of via Socratos, onze online marktonderzoekssoftware, hebben we ze kunnen helpen met het verkrijgen van de juiste marktinformatie.

Toonaangevend, vernieuwend en open in de marktonderzoek industrie, dat is onze missie en zal onze missie blijven. Wij danken onze klanten voor het vertrouwen in de afgelopen 20 jaar en gaan op dezelfde wijze de komende jaren tegemoet!







Mis geen enkel persbericht

Ontvang persberichten voortaan per mail
Inschrijven op nieuwsbrief
Abonneer op nieuwsfeed
Inschrijven op nieuwsbrief

Bezoek ook:

Archief

- 2017

+ 2016

+ 2015

+ 2014

- 2013

+ 2012

+ 2011

+ 2010

+ 2009

+ 2008

+ 2007

+ 2006

+ 2005

+ 2004

+ 2003

+ 2002

+ 2001

+ 2000


                   Smart Media Monitor 2017: Digitaal mediagebruik in Nederland