Inloggen: | Panellid

Nu ook doelgroepen volgen met Momentum

Sinds kort is het met Momentum ook mogelijk groepen mensen op Twitter te volgen. Op deze manier is het niet noodzakelijk om op bepaalde keywords te zoeken, maar krijg je alle berichten van de gekozen doelgroep binnen. Zo kom je snel achter bijvoorbeeld de meest besproken onderwerpen van je doelgroep of krijg je inzicht in producten of merken die deze groep gebruikt. Dit geeft meer inzicht in het social media profiel van je doelgroep.

Je kan je eigen lijsten vanuit Twitter importeren of direct in Momentum aangeven welke gebruikers je wilt volgen. Heb je wel een doelgroep in gedachten, maar heb je deze nog niet in kaart gebracht? Laat het ons weten en wij kijken of we je kunnen helpen met vormen van een groep. We kunnen bijvoorbeeld segmenteren op leeftijd en/of geslacht, maar ook op provincie of zelfs gemeenteniveau. Of we kunnen samen (potentiële) klanten in kaart brengen.

Onlangs hebben we in samenwerking met Bureau Vijftig ongeveer 4.000 50-plussers gevolgd op Twitter. Zijn deze mensen actief op Twitter? En waar hebben ze het dan over? Lees er in onze blog meer over.

Momentum verzamelt, filtert en analyseert social media data uit Twitter en Facebook en vertaalt deze naar live marketinginformatie. Wil je meer weten over de mogelijkheden van Momentum? Neem dan contact op met Multiscope via 073-6212122 of info@getmomentum.nl. We helpen je graag met het oplossen van je vraagstuk. Vanaf € 95 per maand start je al je eigen meting via de social research tool Momentum.







Mis geen enkel persbericht

Ontvang persberichten voortaan per mail
Inschrijven op nieuwsbrief
Abonneer op nieuwsfeed
Inschrijven op nieuwsbrief

Bezoek ook:

Archief

- 2017

+ 2016

+ 2015

+ 2014

- 2013

+ 2012

+ 2011

+ 2010

+ 2009

+ 2008

+ 2007

+ 2006

+ 2005

+ 2004

+ 2003

+ 2002

+ 2001

+ 2000


                   Smart Media Monitor 2017: Digitaal mediagebruik in Nederland