Inloggen: | Panellid

In het nieuws

Online vakantie boeken onnodig tijdrovend

Telegraaf Het zoeken en boeken van de juiste vakantie kost, volgens 66 procent van de Nederlanders, nog steeds veel te veel tijd. Dit blijkt uit onderzoek van Multiscope. Via-Isa komt daarom met een nieuwe manier om snel online een passende vakantie te vinden en te boeken. Via de website is een reis op maat in tien minuten geregeld.  Bron »

Marketeers: hallo, wakker worden!

Marketingfacts Goed om op dit blog te lezen dat u het meest gelooft in instrumenten die tot persoonlijk contact met klanten kunnen leiden. Onvoorstelbaar evenwel dat u die instrumenten vooral zoekt in face2face en op het web. Waarom gelooft u niet in de mogelijkheden van het telefonisch klantcontact of ziet u deze simpelweg over het hoofd?  Bron »


Marketeer gelooft in persoonlijke instrumenten

Dutch Cowboys Nederlandse marketeers geloven het meest in marketinginstrumenten waarmee een persoonlijk contact mogelijk is met de doelgroep. Internet, mond-tot-mond reclame en Twitter worden daarnaast het meest genoemd als veelbelovende marketinginstrumenten voor de toekomst. Dit blijkt uit een onderzoek van Multiscope onder 961 marketeers uit haar B2B panel.  Bron »


Kerstpakket blijft favoriete eindejaarsgeschenk

Blik op Nieuws Als werknemers zelf mogen kiezen dan blijft het verrassingskerstpakket net als vorig jaar het meest populaire eindejaarsgeschenk. Marktonderzoeksbureau Multiscope trekt dit als belangrijkste conclusie uit haar online panelonderzoek in opdracht van Cadeau Carrousel.  Bron »


Groei bij e-commerce websites

Adformatie Content websites staan onder druk, maar e-commerce websites als Bol.com en Wehkamp realiseren groei. In de eerste helft van 2009 trokken websites als Bol.com, Neckermann, Otto en Wehkamp duidelijk meer bezoekers. Youtube groeit nog harder en stoomt door naar een top 3 notering, achter Google en Hyves.  Bron »


Webwinkels steeds dominanter online

Twinklemagazine Het bereik van e-commerce websites is in de eerste helft van dit jaar hard gegroeid. ‘Ondanks de crisis’, zegt onderzoeksbureau Multiscope erbij. Contentsites leveren in. In zijn halfjaarlijkse Visiscan rangschikt Multiscope ’s lands grootste websites op bereik, op naamsbekendheid en op waardering.  Bron »


Geen crisis voor webwinkels

Computer Idee In de eerste zes maanden van dit jaar zijn e-commerce websites in Nederland gegroeid, ondanks de economische crisis. Bol.com, Neckermann, Otto en Wehkamp trekken duidelijk meer bezoekers dan voorheen. YouTube groeit echter nog harder en stoomt door naar een top 3 notering, achter Google & Hyves. Dit blijkt uit cijfers van online onderzoeksbureau Multiscope.  Bron »


Vakantiekoffer onderzoek 2009

Emerce De grote vakantiehausse staat voor de deur. Nederland vertrekt ook deze zomer weer naar warme oorden. Tijd om de zwembroek, bikini en strandbal weer op te zoeken en de koffer in te pakken. Maar wat nemen we wel en niet mee op vakantie en hoe krijgen we dit allemaal in onze vakantiekoffer? Neckermann Reizen deed in samenwerking met Multiscope onderzoek onder ruim 500 Neckermann klanten en kwam tot opvallende conclusies.  Bron »


Multiscope gaat buitenlanders onderzoeken

Emerce Multiscope staat op het punt met een aantal buitenlandse partners een Europees georiënteerde online marktonderzoeker te lanceren. Het bedrijf uit Den Bosch gaat zijn kennis over onderzoekspanels exporteren. Directeur John Kivit repte een jaar geleden al over zijn expansieplannen. Die lijken nu concreet vorm te krijgen.  Bron »


Mobieltje is te ingewikkeld

Automatiseringgids Het internetten op de Apple iPhone gaat eenvoudiger, kan worden geconcludeerd uit onderzoek van Multiscope. In september concludeerde dit onderzoeksbureau dat de Apple iPhone in de luttele maanden dat het toestel op de markt was, al goed was voor 11 procent van de mobiele internetverbindingen.  Bron »


Google best bezochte Nederlandse site

DAG Google is de best bezochte Nederlandse site in 2008. Buienradar is de snelste stijger dit jaar. Het is weer december, lijstjes-maand. Ging het gisteren nog om de belangrijkste zoektermen van 2008, vandaag heeft Multiscope het jaarlijkse lijstje met de twintig best bezochte sites bekendgemaakt. Google.nl blijft onbetwist op nummer één staan, en bereikt 92 procent van de Nederlandse internetters. Er zijn zes nieuwe sites in de top-20, twee blijven er op dezelfde plaats staan. Zes sites gingen omhoog en zes anderen omlaag.  Bron »



Archief

- 2017


+ 2016


+ 2015


+ 2014


+ 2013


+ 2012


+ 2011


+ 2010


+ 2009


+ 2008


+ 2007


+ 2006


                   Smart Media Monitor 2017: Digitaal mediagebruik in Nederland