Inloggen: | Panellid

Prijs: gok of gegeven?

Prijsmeter

Rek in je prijs

Je product of dienst heeft een prijs, maar is dit wel de juiste? Hangt deze af van je concurrenten en de kosten, of weet je wat de klant het waard vindt? Wellicht zit er nog rek in je prijs zodat je je marges kan verhogen. Met een prijsmeting ken je de verwachtingen van de klant en krijg je weer grip op je resultaat.

Prijsmeter

Je klant, de markt, de hele wereld is dynamisch. Is je prijs dat ook? Multiscope helpt je bij het bepalen van de juiste prijs. Je kiest je doelgroep en wij meten de koopbereidheid. De prijsmeter is een krachtig instrument en geeft inzicht in het effect van de gekozen prijsstelling. De prijsmeter is ook uitermate geschikt voor productintroducties.

Ander onderzoek

Naast de prijsmeter helpt Multiscope met andere vormen van onderzoek. Vraag de consument naar het imago van je product. Komt dit overeen met wat je wilt uitstralen? Wil je een nieuw product introduceren maar twijfel je over de juiste naam? Ons panel staat klaar om je te helpen met een onderzoek op maat.

Meer informatie

Wil je meer informatie over de prijsmeter, of één van de andere onderzoeksmethodes van Multiscope, neem dan contact op met onze adviseurs via 073-621 21 22 of verkoop@multiscope.nl






Mis geen enkel persbericht

Ontvang persberichten voortaan per mail
Inschrijven op nieuwsbrief
Abonneer op nieuwsfeed
Inschrijven op nieuwsbrief

Bezoek ook:

Archief

- 2017

+ 2016

+ 2015

+ 2014

+ 2013

+ 2012

- 2011

+ 2010

+ 2009

+ 2008

+ 2007

+ 2006

+ 2005

+ 2004

+ 2003

+ 2002

+ 2001

+ 2000


  Smart Home Monitor: het onderzoek naar de status van domotica in Nederland