Inloggen: | Panellid

Social media research: geen vragen, wel antwoorden



Social media research

Social media research biedt ongekende mogelijkheden voor het verzamelen van de juiste marketinginformatie, het opbouwen van consumentenprofielen en het uitvoeren van onderzoek. Waarom vragen stellen als consumenten spontaan hun ideeën, meningen en gedrag delen? Deze content is waardevoller, dieper en rijker aan informatie.

Momentum

Momentum brengt structuur en overzicht aan in deze onuitputtelijke datastroom, zodat het een bron van marktkennis, nieuwe inzichten en ideeën wordt. Momentum gaat verder dan enkel reputation monitoring. Meer analyses, betere visualisaties, en overzichtelijke dashboards. Daarnaast hebben we het geslacht, de leeftijd en de regio van de social media gebruiker in kaart gebracht.

In de praktijk

Met Momentum hebben we toegang tot alle (open) tweets en Facebook-berichten. Dit betekent dat alles wat gezegd wordt te onderzoeken is. Zo is het mogelijk merken te monitoren, het koopgedrag van consumenten in kaart te brengen en het effect van reclamecampagnes te meten. Ook speel je snel in op actuele zaken, of op dingen die spelen in een bepaalde regio.

Get Momentum!

Wil je meer informatie over social media research, Momentum of onze prijsplannen? Neem dan contact op met Bart Roozen via 073 – 621 21 22 of mail naar info@getmomentum.nl. Je hebt al een abonnement voor slechts €95 per maand. Stap in de toekomst van realtime consumentendata en pak het momentum!






Mis geen enkel persbericht

Ontvang persberichten voortaan per mail
Inschrijven op nieuwsbrief
Abonneer op nieuwsfeed
Inschrijven op nieuwsbrief

Bezoek ook:

Archief

- 2017

+ 2016

+ 2015

+ 2014

- 2013

+ 2012

+ 2011

+ 2010

+ 2009

+ 2008

+ 2007

+ 2006

+ 2005

+ 2004

+ 2003

+ 2002

+ 2001

+ 2000


                   Smart Media Monitor 2017: Digitaal mediagebruik in Nederland