Inloggen: | Panellid

Vooraankondiging: Multiscope zoekt Amigo´s!

´s-Hertogenbosch - 12-07-2006. Online onderzoeksbureau Multiscope introduceert Amigo. Amigo is een continu online onderzoeksinstrument om de performance van online concepten te meten, bewaken en bij te sturen.

Voor de start van dit onderzoeksinstrument is Multiscope op zoek naar maximaal 20 middelgrote tot grote websites, merken / adverteerders en online exploitanten die deel willen nemen in Amigo. Deelnemers van het eerste uur kunnen zitting nemen in de Amigo adviesraad.

Amigo bestaat uit vier onderzoeksmodules en is daarmee het meest complete online benchmark onderzoek van Nederland. Het onderzoek geeft inzicht in:
  • Kanaal: Internet als medium & marketingkanaal
  • Website: naamsbekendheid, bereik & waardering
  • Doelgroep: bezoekersprofielen van uw website
  • Specialities: detailvragen voor uw online marketingstrategie
De metingen worden uitgevoerd via representatieve steekproeven uit het Multiscope panel en de bezoekersgroepen van deelnemende website(s).

Met minimale inspanningen van uw kant, verkrijgt u een rijke stroom van marketinginformatie die u in de gelegenheid stelt om de performance van uw online concept te maximaliseren. U krijgt bovendien uitstekende data om adverteerders, aandeelhouders, investeerders of andere stakeholders te overtuigen van de kracht van uw online concept.

Download voor uitgebreide informatie de Amigo productsheet.

U kunt een persoonlijke presentatie plannen met (073-6212122) of (073-6212122). Zij bespreken graag vrijblijvend met u de mogelijkheden voor uw organisatie.

P.S.: is uw budget niet toereikend om deel te nemen? Informeer dan naar de barter mogelijkheden voor partners. Wacht niet te lang, want het aantal partner posities is beperkt.

Mis geen enkel persbericht

Ontvang persberichten voortaan per mail
Inschrijven op nieuwsbrief
Abonneer op nieuwsfeed
Inschrijven op nieuwsbrief

Bezoek ook:

Archief

- 2017

+ 2016

+ 2015

+ 2014

+ 2013

+ 2012

+ 2011

+ 2010

+ 2009

+ 2008

+ 2007

- 2006

+ 2005

+ 2004

+ 2003

+ 2002

+ 2001

+ 2000


                   Smart Media Monitor 2017: Digitaal mediagebruik in Nederland